خانه / اخبار ساری / برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با حضور ستاری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ساری و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار مرکز مازندران برگزار شد. ‎ ‎

به گزارش ساری فردا ، محمدعلی نوبخت در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک حلول ماه مبارک رمضان با تاکید بر برنامه ریزی و ایجاد تمهیدات لازم در جهت عرضه اقلام در ماه مبارک رمضان و نوروز گفت: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی بر بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاه های اجرایی و نظارتی و با تلاشی مضاعف برای مناسب‌سازی قیمت ها، کنترل گرانی و برخورد با گرانفروشان و توزیع اقلام نیز در سطح شهرستان در حال انجام است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه تشدید گشت های بازرسی، نظارت دقیق و برخورد قانونی، قاطع و بدون مماشات با متخلفان و اخلالگران بازارشب عید در مرکز استان در دست اقدام است افزود: در برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و اخلال در توزیع مایحتاج شهروندان مماشات نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در همین راستا در جهت توزیع اقلام اساسی ، تنظیم بازار و نظارت مستمر بر تولید، عرضه خدمات و محصولات نشست های متعددی در فرمانداری مرکز استان با حضور دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی و صمت برگزار شده و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شد .
وی در پایان بیان کرد: با برگزاری و برپایی نمایشگاه های گوناگونِ عرضه و توزیع اقلام اساسی و مواد غذایی در جهت آرامش بازار و خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیز قدم های موثری برداشته شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *