آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / نشست  مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد 

نشست  مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد 

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم شهر ستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهوری آخرین وضعبت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

به گزارش ساری فردا، به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، در دیدار سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم شهرستان های  ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهوری آخرین وضعبیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

در این نشست سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با ارائه گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و همچنین برشمردن برخی ضرورت‌ها و اولویت‌های موزه دفاع مقدس مازندران را نماد مجاهدت و تلاش مردم و ایثارگران استان عنوان کرد. 

وی  تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه بیان کرد. 

سرهنگ سلامی  با اعلام اینکه،  اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریبا به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید. 

در این نشست «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد. 

یاد آور می شود:  «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود نیز در این نشست که  در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد حضور داشتند..

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *