خانه / اخبار ساری / سرآشپزی که در دفاع مقدس تجدید شد.

سرآشپزی که در دفاع مقدس تجدید شد.

سرآشپز راهیان نور مازندران ، فکر می کند در زمان دفاع مقدس تجدید شد، به دلیل اینکه همراه همرزمانش به مقام شهادت نائل نیامد .

به گزارش ساری فردا، احمد علی نشاگران سرآشپز اردوگاه شهید جعفر زاده مازندران در اندیمشک ،با اشاره به اینکه ۴۸ ماه و ۲۸ روز در جبهه ها حضور فعال داشتم اما تجدید شدم و همراه همرزمانم به شهادت نرسیدم اظهار کرد: جند سالی است که به عنوان سرآشپز در اربعین حسینی در موکب مازندرانی ها در خدمت زائران حضرت امام حسین (ع) هستم و امسال نیز توفیق شد بعد از ۱۰ سال در خدمت زائران شهدا( راهیان نور ) در این اردوگاه باشم.

وی با بیان اینکه: رزمندگان به ویژه رزمندگان مازندرانی در ۸ سال دفاع مقدس خط شکن و بسیار موثر بودند افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه راه شهدا و خدمت به زائران شهدا در راهیان نور کمتر از شهادت نیست لبیک گفتم و آماده خدمت رسانی به زائران شهدا هستیم.

احمد علی نشاگران که از ساری مرکز مازندران در این اردوگاه مسئولیت سر آشپزی را به عهده دارد می گوید: هر نقطه از این سرزمین که کربلای ایران نامیده شد نشان از ایثارگری شهدا دارد و از مردم به ویژه جوانان خواست تا یک بار هم شده نه به عنوان سفر زیارتی بلکه یک سفر سیاحتی و تفریحی به این مکان بیایند تا خودشان این خاک پاک را لمس کنند و درک کنند که رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس چطور جانفشانی کردند تا ما امروز آسوده خاطر و در آرامش زندگی کنیم.

این سر آشپز مازندرانی اظهار کرد: حضور در این منطقه هر انسانی را به فکر وا می دارد و متحول می کند و نقطه انسان ساز است و خاک آن انسان را می طلبد و وادار می کند زائران دوباره و چند باره باز گردند و خاطرات رزمندگان و شهدا را در کربلای ایران مرور کنند.

وی در پایان می گوید: امید وارم خدمتی که به عنوان سرآشپز در این اردوگاه به زائران شهدا ارائه می کنیم مورد پسند شهدا و زائران شهدا قرار گیرد هر چند غذاهایی که اینحا تهیه می شود ، با کیفیت ‌ و با ذائقه زائران مازندرانی جور است ، امید واریم دوست داشته باشند ، خدا را شکر تا کنون راضی هستند و قدر شناسی می کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *