آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / سرآشپزی که در دفاع مقدس تجدید شد.

سرآشپزی که در دفاع مقدس تجدید شد.

سرآشپز راهیان نور مازندران ، فکر می کند در زمان دفاع مقدس تجدید شد، به دلیل اینکه همراه همرزمانش به مقام شهادت نائل نیامد .

به گزارش ساری فردا، احمد علی نشاگران سرآشپز اردوگاه شهید جعفر زاده مازندران در اندیمشک ،با اشاره به اینکه ۴۸ ماه و ۲۸ روز در جبهه ها حضور فعال داشتم اما تجدید شدم و همراه همرزمانم به شهادت نرسیدم اظهار کرد: جند سالی است که به عنوان سرآشپز در اربعین حسینی در موکب مازندرانی ها در خدمت زائران حضرت امام حسین (ع) هستم و امسال نیز توفیق شد بعد از ۱۰ سال در خدمت زائران شهدا( راهیان نور ) در این اردوگاه باشم.

وی با بیان اینکه: رزمندگان به ویژه رزمندگان مازندرانی در ۸ سال دفاع مقدس خط شکن و بسیار موثر بودند افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه راه شهدا و خدمت به زائران شهدا در راهیان نور کمتر از شهادت نیست لبیک گفتم و آماده خدمت رسانی به زائران شهدا هستیم.

احمد علی نشاگران که از ساری مرکز مازندران در این اردوگاه مسئولیت سر آشپزی را به عهده دارد می گوید: هر نقطه از این سرزمین که کربلای ایران نامیده شد نشان از ایثارگری شهدا دارد و از مردم به ویژه جوانان خواست تا یک بار هم شده نه به عنوان سفر زیارتی بلکه یک سفر سیاحتی و تفریحی به این مکان بیایند تا خودشان این خاک پاک را لمس کنند و درک کنند که رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس چطور جانفشانی کردند تا ما امروز آسوده خاطر و در آرامش زندگی کنیم.

این سر آشپز مازندرانی اظهار کرد: حضور در این منطقه هر انسانی را به فکر وا می دارد و متحول می کند و نقطه انسان ساز است و خاک آن انسان را می طلبد و وادار می کند زائران دوباره و چند باره باز گردند و خاطرات رزمندگان و شهدا را در کربلای ایران مرور کنند.

وی در پایان می گوید: امید وارم خدمتی که به عنوان سرآشپز در این اردوگاه به زائران شهدا ارائه می کنیم مورد پسند شهدا و زائران شهدا قرار گیرد هر چند غذاهایی که اینحا تهیه می شود ، با کیفیت ‌ و با ذائقه زائران مازندرانی جور است ، امید واریم دوست داشته باشند ، خدا را شکر تا کنون راضی هستند و قدر شناسی می کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *