خانه / اخبار ساری / دیدار سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران با علی باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران

دیدار سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران با علی باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران با علی باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کرد.

به گزارش : ساری فردا ، سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران :در این دیدار ، با آرزوی موفقیت برای علی باقری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مسیولیت جدیدش گفت: استفاده از همه ظرفیت های موجود سازمانی به ویژه نیروهای توانمند و بسیجی با روحیه جهادی برای پیشبرد اهداف سازمان توصیه می شود.
وی افزود : از آنجائی‌که جامعه هدف اداره کل کار را جامعه کارگری تشکیل میدهد بایستی در سیاست گذاری ها ، اولویت ارایه خدمات ، موضوعات مرتبط با نظام پرداخت حقوق و پاداش ، امنیت شغلی و آرامش خانواده های آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

سرهنگ شعبانی گفت : تحقق شعار سال را در گسترش اقدامات حمایتی از تعاونی ها و تشکل ها میتوان مشاهده کرد و مسیر پیش روی آنان را با مدیریت و تدبیر آگاهانه هموار و روان ساخت.

مسیول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد : کادریابی، کادرسازی و استفاده از نیروهای کارآمد و لایق بایستی در اولویت فعالیت های برنامه محور این اداره کل قرار گیرد.

وی اظهار کرد : بسیج ادارات آمادگی کامل دارد تا در جهت موفقیت و کارآمدی سازمانی و کمک به سلامت اداری در کنار مدیران جهادی و سخت کوش به نظام اسلامی و مردم عزیز خدمت کند.

باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این دیدار گفت: همه ی تلاش و همت خود را در راستای اعتلای سازمانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اولویت های ابلاغی ریاست محترم جمهوری قرار می دهم تا در این عرصه مهم با اقدامات تحولی ، بالابردن راندمان کار، رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان با تجربه ای که در صف و ستاد سازمان کسب کردم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ویژه مدیران و کارکنان جهادی دوران طلایی خدمت را در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رقم بزنم.

وی افزود : اعتقاد قلبی دارم که در این امر مهم بسیج ادارات و کارمندان بسیجی این سازمان با همان روحیه جهادی در کمک دهی فکری و اندیشه ورزی می توانند در مشاوره و قبول مسئولیت های خطیر برای رسیدن سریع تر به اهداف سازمانی موثر باشند.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *