آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کاهش ۱۴ درصدی مرگ و میر در اثر حوادث ناشی از کار در مازندران

کاهش ۱۴ درصدی مرگ و میر در اثر حوادث ناشی از کار در مازندران

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در مازندران ۶ ماه نخست امسال ۱۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش: ساری فردا ، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران : با اشاره به اینکه ۵۵ نفر ۶ ماه نخست امسال در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند گفت:خوشبختانه این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش یافت.

وی: با بیان اینکه از این تعداد جان باختگان ۳۹ نفر متاهل و بقیه مجرد بودند افزود :. بر اساس آمارهای موجود، سقوط از بلندی با ۳۰ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد.

عباسی اظهار کرد: ۱۳ نفر در اثر برق گرفتگی ، ۱۰ نفر ،بر اثر برخورد جسم سخت و ۲ نفر بر اثر عوامل د یگر ناشی از حوادث کار در این مدت جان باختند که در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه، خرداد ماه امسال ۱۵ نفر در استان در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که بیشترین بود گفت: ۶ نفر نیز مرداد ماه امسال جان باختند که کمترین تعداد بوده است.

این مقام اجرایی استان اظهار کرد : در این مدت ۸ نفر در شهرستان‌ ساری ، ۷ نفر آمل و ۵ نفر در چالوس جان باختند که بیشترین تعداد جان باختگان بودند و در شهرستان های رامسر ، فریدونکنار و میاندرود نیز هر کدام یک نفر جان باختند که کمترین موارد مرگ در اثر حوادث ناشی از کار بوده است.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *