خانه / اخبار ساری / توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و روستایی مازندران

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و روستایی مازندران

توسعه آموزش های فنی و حرفه ایی در مناطق محروم روستایی مازندران ضروری است.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران: حجت الاسلام عالی و کاظمی مشاوران استاندار مازندران در بخش محرومیت‌زدایی استان در نشست وبیناری ، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با حضور مدیران ستادی و روسای مراکز استان جهت بررسی راهکارهای توسعه آموزش‌های مهارتی در روستاهای محروم حضور یافتند.

حجت الاسلام عالی مشاور استاندار مازندران در این نشست اظهار کرد: مهارت‌آموزی بالاترین نیاز امروز جامعه است و باید در معرفی آموزش فنی و حرفه‌ای به آحاد جامعه بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: در صورتی که مدیریت جهادی در دستگاه های دولتی ایجاد شود ، بسیاری از مشکلات در جامعه حل می‌شود و از آموزش فنی و حرفه ای مازندران خواهان توسعه آموزش در نقاط محروم روستایی و ایجاد پایه های آموزش موقت سیار و فصلی هستیم و برای تحقق این توسعه استانداری مازندران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در کنار این مجموعه خدوم هستند .

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران نیز در این نشست ، به برنامه های این اداره کل در آموزش مهارتی در نقاط محروم استان اشاره کرد و برخی از روسای مراکز نیز در این خصوص، گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *