آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و روستایی مازندران

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و روستایی مازندران

توسعه آموزش های فنی و حرفه ایی در مناطق محروم روستایی مازندران ضروری است.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران: حجت الاسلام عالی و کاظمی مشاوران استاندار مازندران در بخش محرومیت‌زدایی استان در نشست وبیناری ، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با حضور مدیران ستادی و روسای مراکز استان جهت بررسی راهکارهای توسعه آموزش‌های مهارتی در روستاهای محروم حضور یافتند.

حجت الاسلام عالی مشاور استاندار مازندران در این نشست اظهار کرد: مهارت‌آموزی بالاترین نیاز امروز جامعه است و باید در معرفی آموزش فنی و حرفه‌ای به آحاد جامعه بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: در صورتی که مدیریت جهادی در دستگاه های دولتی ایجاد شود ، بسیاری از مشکلات در جامعه حل می‌شود و از آموزش فنی و حرفه ای مازندران خواهان توسعه آموزش در نقاط محروم روستایی و ایجاد پایه های آموزش موقت سیار و فصلی هستیم و برای تحقق این توسعه استانداری مازندران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در کنار این مجموعه خدوم هستند .

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران نیز در این نشست ، به برنامه های این اداره کل در آموزش مهارتی در نقاط محروم استان اشاره کرد و برخی از روسای مراکز نیز در این خصوص، گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *