خانه / اخبار ساری / برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، تجلیلی از صبوری مادران و همسران شهدا

برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، تجلیلی از صبوری مادران و همسران شهدا

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، مازندران برگزار و از مادران و همسران شهدا این اسوه های صبر و مقاومت تجلیل شد.

به گزارش ساری فردا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که امروز در سالن همایش دانشگاه نوشیروانی شهرستان بابل برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران و تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد : این دهمین همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا است که برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بابل بیشترین شهدا را در استان مازندران تقدیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس کرده است، بنابراین این شهرستان برای برگزاری این مراسم انتخاب شد.

سردار ملکی با بیان اینکه: ما در حضور خانواده شهدا نمی‌توانیم صحبت کنیم، افزود: شهرستان بابل در دفاع از ارزش های انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرد و در این شهرستان خانواده‌های چهار شهید و سه شهید داشته و ۷۲ خانواده ۲ شهید داریم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: در این همایش از ۵۰۰ خانواده شهید تکریم و تجلیل شد که فقط برای یادآوری است تا فراموش نکنیم که همیشه شرمنده خانواده‌های شهدا خواهیم بود.

وی: با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و بیان اینکه به این مناسبت ویژه برنامه‌هایی در سطح استان و شهرستان آمل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما شرمنده خانواده‌های شهدای حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل هستیم که هنوز نتوانستیم به فرموده رهبر معظم انقلاب روایت‌گری درست با ساخت یک فیلم سینمایی برای این حماسه داشته باشیم.

سردلر ملکی گفت: امیدواریم زیرساخت‌های لازم برای ساخت فیلم سینمایی حماسه ۶ بهمن آمل مهیا شود تا بتوانیم با نوکری به خانواده‌های شهدا گامی در مسیر آنان برداریم.

وی بیان کرد: مادر شهید بوشهری که در دیدار با امام، فریاد می‌زند که ۳ فرزند داشتم که در راه شما، شهید شدند و جانم فدای شما باشد؛ اوج صبر و صبوری را نشان می‌دهد که باید در این راستا روایت‌گری انجام شود.

این مسئول اظهار کرد: همایش امروز جهت یادآوری نام شهدا و ادامه دهنده راهشان بودن، برگزار شد تا تجلیلی نیز از مادران و همسران شهدا شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: در پایان یادآور شد: استقبال از ۱۴ شهید گمنام که به نیت چهارده معصوم به استان مازندران آوردیم، در بابل بی‌نظیر بود که جای دارد از مردم شهیدپرور این شهرستان بطور ویژه قدردانی کنیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *