خانه / اخبار ساری / حماسه ششم بهمن آمل برگ زرینی در تاریخ مازندران

حماسه ششم بهمن آمل برگ زرینی در تاریخ مازندران

حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ جزو افتخارات بزرگ مازندران به ویژه مردم شهرستان آمل است.

به گزارش ساری فردا، آیت ا… محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در همایشی که به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا مازندران با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان ، استاندار مازندران و مسئولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد گفت: حماسه مردم شهرستان آمل که به جنگ جنگل شناخته شده است یکی از حماسه های بزرگ و افتخار آفرین برای استان مازندران سرزمین علویان و به ویژه‌ مردم شهرستان آمل به شمار می آید.

وی افزود: همزمانی سالروز حماسه ششم بهمن مردم آمل و به شهادت رسیدن ۴۱ نفر از بسیجیان این شهرستان با سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) بر این حماسه بزرگ مهر تاید زده شد.

آیت ا… لائینی اظهار کرد: ملت ما ملتی هستند که تا کنون به عهد و پیمان خود وفادار بودند و همه ی نقشه های دشمنان را که هدفشان ضربه زدن به نظام بوده نقش بر آب کردند و حماسه ششم بهمن آمل نمونه ای از وفاداری مردم است که تنها در مدت ۱۰ ساعت با ایجاد هزار سنگر توانستند نقشه گروهک منافق که مدت ها برای آن وقت گذاشته بودند با هوشمندی و همدلی و وحدت و مقاومت بسیجی نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: مردم تا کنون به عهد خود وفا کردند و در اغتشاشات اخیر هم وفادار بودند دیگر نوبت دولت مردان و مسئولان است که معضلات و مشکلات جامعه را رفع و به عهد خود نسبت به ملت وفا کنند.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسبج مستضعفان کشور نیز در این همایش با گرامیداشت ششم بهمن و حماسه غرور آفرین مردم شهرستان آمل نیز بر مستند سازی این حماسه بزرگ در قالب ،فیلم و کتاب تاکید کرد.

وی با اشاره به : شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و سیدالشهدا جبهه مقاومت گفت: حاج قاسم با ولایتمداری مطلق، فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرا می کرد و توانست میان شیعه و سنی اتحاد و وحدت ایجاد کند و داعش را نیز زمین گیر کرد و اجازه نداد وارد مرز های کشور ما شود و به ناموس و وطن ما دست درازی کند.

سردار معروفی با اشاره به: تحریم اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا گفت، این نیروی مردمی و مقتدر که در همه صحنه ها(سیل ، زلزله، کرونا و…)ا در کنار مردم و با مردم بوده است ، همچنان در کنار مردم و برای مردم باقی خواهد ماند و به مردم ولایتمدار خدمت رسانی می کند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *