خانه / اخبار ساری / ضرورت  معرفی جدیدترین فناوری‌ها و نیازمندی‌های جامعه قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم مازندران / افتتاح  بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در مازندران

ضرورت  معرفی جدیدترین فناوری‌ها و نیازمندی‌های جامعه قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم مازندران / افتتاح  بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در مازندران

 انتظار داریم در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و نیازمندی‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود. 

به گزارش ساری فردا ، از  معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران  در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم  که امروز ۱۸ فروردین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گشایش یافت ، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: باید چنین نمایشگاهی از آغاز ماه مبارک رمضان دایر شود تا فرصت بیشتری برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد چرا که بازدید در این ماه اجر و صفای دیگری دارد.

وی با قدر دانی از  برپا کنندگان  این نمایشگاه افزود: انتظار داریم که این نمایشگاه نیازمندی‌های جامعه قرآنی را  با قیمت فروش مناسب فراهم کند و یا حداقل معرفی کنند و اینجا درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و کارهایی که در رابطه با قرآن انجام گرفته اطلاع‌رسانی شود.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: قرآن‌هایی که با قیمت تمام شده و مناسب باشد،  برای کسانی که دوست دارند در این نمایشگاه موجود باشد و انتظار می‌رود که قرآن مجید را با هدایای مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرچه بیشتر به قرآن توجه کنیم جامعه هم قرآنی تر می‌شود، ان‌شاالله که وظایف خودمان را نسبت به قرآن انجام دهیم.

وی تاکید کرد:  ان شاء الله قرآن مکتوب و قرآن صامت با همان آقا امام زمان (عج)   از ما راضی باشند و شر جنایتکارانی که در این ماه عزیز به خانه و جان مردم در غزه، فلسطین، چابهار و راسک، دمشق سوریه رحم نکردند دفع شود.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *