خانه / اخبار ساری / نشست هماهنگی به مناسبت گرامیداشت شهدای خانطومان در ساری

نشست هماهنگی به مناسبت گرامیداشت شهدای خانطومان در ساری

شهدای خانطومان حماسه سازان عرصه مقاومت و تبیین گر عملی کلیدواژه غیرت ملی، اخلاقی و دینی هستند که با جانفشانی از ساحت حضرت زینب(س) دفاع کردند تا دشمن آرزوی هتاکی به آن ملجأ پاک و مقدس را به گور ببرد.

به گزارش ساری فردا، نشست  هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای خانطومان به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، قبادی شهردار ساری، شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهرستانی برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در این  نشست،   با گرامیداشت یاد و خاطره  هزار و ۲۰۰  شهید شهرستان ساری و ۱۳ شهید مازندرانی خانطومان، تسلیت شهادت جمعی از مستشاران سرافراز نظام جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: شهدای خانطومان، مسیرِ اعجازِ قرب الهی را با چشم دل دیدند و با تکیه بر اخلاق، ایمان، تقوا و معنویت به رفیع ترین فوز الهی یعنی شهادت رسیدند.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) که فرمودند امتیاز این شهیدان مدافع حرم که حکایت از مظلومیت آنها دارد، شهادت در غربت است و در محضر خداوند متعال فراموش نخواهند شد افزود: شهادت، اوج تعالی و کمال انسان و شهادت طلبی، میراثِ شجره طیبه ائمه اطهار(ع)است.

نوبخت  در ادامه افزود: شهدای خانطومان حماسه سازان عرصه مقاومت و تبیین گر عملی کلیدواژه غیرت ملی، اخلاقی و دینی هستند که با جانفشانی از ساحت حضرت زینب(س) دفاع کردند تا دشمن آرزوی هتاکی به آن ملجأ پاک و مقدس را به گور ببرد.

فرماندار ساری با اشاره به ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاه های اجرایی در هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم افزود: یادواره ها و کنگره های گرامیداشت شهدا تلنگری است برای سرلوحه قرار دادن منش و روش شهدا و ظرفیتی بی بدیل در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

این مسئول در پایان اظهار کرد: ما پیروان راستین آن امام عظیم الشان(ره) و تابع محض مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) هستیم که آیین شهادت طلبی و آرمان عدالت جویی را به ما آموختند و امیدواریم با تاسی از منویات آن والا مقامان بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم. 

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *