آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت  معرفی جدیدترین فناوری‌ها و نیازمندی‌های جامعه قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم مازندران / افتتاح  بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در مازندران

ضرورت  معرفی جدیدترین فناوری‌ها و نیازمندی‌های جامعه قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم مازندران / افتتاح  بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در مازندران

 انتظار داریم در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و نیازمندی‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود. 

به گزارش ساری فردا ، از  معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران  در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم  که امروز ۱۸ فروردین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گشایش یافت ، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: باید چنین نمایشگاهی از آغاز ماه مبارک رمضان دایر شود تا فرصت بیشتری برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد چرا که بازدید در این ماه اجر و صفای دیگری دارد.

وی با قدر دانی از  برپا کنندگان  این نمایشگاه افزود: انتظار داریم که این نمایشگاه نیازمندی‌های جامعه قرآنی را  با قیمت فروش مناسب فراهم کند و یا حداقل معرفی کنند و اینجا درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و کارهایی که در رابطه با قرآن انجام گرفته اطلاع‌رسانی شود.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: قرآن‌هایی که با قیمت تمام شده و مناسب باشد،  برای کسانی که دوست دارند در این نمایشگاه موجود باشد و انتظار می‌رود که قرآن مجید را با هدایای مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرچه بیشتر به قرآن توجه کنیم جامعه هم قرآنی تر می‌شود، ان‌شاالله که وظایف خودمان را نسبت به قرآن انجام دهیم.

وی تاکید کرد:  ان شاء الله قرآن مکتوب و قرآن صامت با همان آقا امام زمان (عج)   از ما راضی باشند و شر جنایتکارانی که در این ماه عزیز به خانه و جان مردم در غزه، فلسطین، چابهار و راسک، دمشق سوریه رحم نکردند دفع شود.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *