خانه / اخبار ساری / شهردار ساری انتخاب شد.

شهردار ساری انتخاب شد.

محمد حسین قبادی به عنوان شهردار ساری انتخاب شد .

به گزارش ساری فردا، به نقل از مسئول روابط عمومی شورای اسلامی ساری : اعضای شورای اسلامی شهر ساری درپنجاه و پنجمین نشست خود محمد حسین قبادی را به عنوان شهردار مرکز استان برگزید .

این نشست بصورت فوق العاده به ریاست پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی ساری و با حضور همه ی اعضا ، نمایندگان فرمانداری و شهرداری و اصحاب رسانه شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن با دستور کار انتخاب شهردار در سالن اجتماعات شورا تشکیل شد .

وی: حماسه بی بدیل حضور پرشور مردم وفادار ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهار سالگی انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود : انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و با الهام از نهضت عاشورای حسینی ، با رهبری پیامبرگونه امام راحل عظیم الشان و پایمردی و فداکاری ملت سرافراز ایران و نثار خون های پاک جوانان غیور این مرز و بوم به پیروزی رسید و در طول بیش از چهار دهه علیرغم توطئه ها و تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان ، راه خود را با عزت و اقتدار بسوی تعالی پیمود .

شعبانی خاطر نشان کرد : مردم عزیز ما در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حفظ اتحاد و انسجام همواره ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کردند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب حضوری متفاوت و مثال زدنی داشتند که موجب سربلندی نظام و کشور اسلامی و یاس دشمنان شد .

رئیس شورای اسلامی ساری : از ملت بزرگ ایران بویژه شهروندان ولایی ساری بخاطر این حضور گسترده و دشمن شکن قدردانی و اظهار کرد : مسئولان و دولتمردان قدر این مردم باوفا را بدانند و بیش از پیش برای بهتر شدن شرایط کشور و آسایش ملت بکوشند .

وی : سپس به موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت : ما در قبال شهروندان مسئول هستیم و همه ی سعی ما این بود که برای مدیریت اجرایی شهر، اصلح را انتخاب کنیم و نشئت امروز نیز به همین منظور تشکیل شده و ان شاء الله شهردار متعهد و توانمندی انتخاب شود تا با ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات رسانی ، عملکرد مدیریت شهری مورد رضایت و پشتیبانی مردم خوب ساری قرار گیرد .

در این نشست، محمد حسین قبادی به عنوان تنها گزینه معرفی شده از سوی دو تن از اعضای شورا برای تصدی شهرداری معرفی شده و از وی دعوت شد برنامه هایش را به شورا اعلام کند .

در ادامه قبادی با حضور در صحن شورا ، برنامه هایش را در ۳ مرحله کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت اعلام کرد و به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی اعضای شورا پاسخ گفته و توصیه های آنان را شنید .

در بخش پایانی این نشست ، شورا بصورت مخفی اقدام به رای گیری کرد که محمد حسین قبادی با ۹ رای قاطع بعنوان شهردار ساری انتخاب شد و شعبانی رئیس شورا با اعلام نتیجه رای گیری ، از اعضای شورا که در این انتخاب مهم تحت تاثیر هیچ جریانی قرار نگرفته و مستقل و قاطعانه عمل کردند قدر دانی کرد .

یادآور می شود: قبادی از کارکنان شهرداری ساری است و پیشتر شهردار منطقه ۲ ساری و نیز معاون شهرسازی و معماری شهردار ساری بود .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *