آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران

دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا استان دیدار کرد.

به گزارش ساری فردا ، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به همراه مدیرکل دفتر سیاسی استانداری و مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری امروز با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا دیدار کردند.

وی: در این دیدار، با قدردانی از حضور تاریخی مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران در خلق حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:
مردم قدرشناس و همیشه در صحنه سرزمین علویان با آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و شهدای عزیز بیعت دوباره کردند و با حضور پرصلابت و پرشور خود بار دیگر به خادمان خود و همه ی مسئولان و کارگزاران اعتماد و بار مسئولیت مدیران را سنگین تر کردند.

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار ، با قدردانی از حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و هیات همراه در این سازمان اظهار کرد: پیام ۲۲بهمن امسال پیام وحدت، همدلی و اعتماد دوباره مردم فهیم ایران اسلامی به مسئولان و خدمتگزاران این ملت بود.

وی افزود : رسیدگی به امور محرومین، مستضعفان و اقشار آسیب پذیر که ولی نعمتان ما هستند در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد و مدیران خدوم، لایق، شایسته و موثر در مناصب استانی و شهرستانی قرار گیرند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *