آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / شهردار ساری انتخاب شد.

شهردار ساری انتخاب شد.

محمد حسین قبادی به عنوان شهردار ساری انتخاب شد .

به گزارش ساری فردا، به نقل از مسئول روابط عمومی شورای اسلامی ساری : اعضای شورای اسلامی شهر ساری درپنجاه و پنجمین نشست خود محمد حسین قبادی را به عنوان شهردار مرکز استان برگزید .

این نشست بصورت فوق العاده به ریاست پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی ساری و با حضور همه ی اعضا ، نمایندگان فرمانداری و شهرداری و اصحاب رسانه شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن با دستور کار انتخاب شهردار در سالن اجتماعات شورا تشکیل شد .

وی: حماسه بی بدیل حضور پرشور مردم وفادار ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهار سالگی انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود : انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و با الهام از نهضت عاشورای حسینی ، با رهبری پیامبرگونه امام راحل عظیم الشان و پایمردی و فداکاری ملت سرافراز ایران و نثار خون های پاک جوانان غیور این مرز و بوم به پیروزی رسید و در طول بیش از چهار دهه علیرغم توطئه ها و تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان ، راه خود را با عزت و اقتدار بسوی تعالی پیمود .

شعبانی خاطر نشان کرد : مردم عزیز ما در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حفظ اتحاد و انسجام همواره ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کردند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب حضوری متفاوت و مثال زدنی داشتند که موجب سربلندی نظام و کشور اسلامی و یاس دشمنان شد .

رئیس شورای اسلامی ساری : از ملت بزرگ ایران بویژه شهروندان ولایی ساری بخاطر این حضور گسترده و دشمن شکن قدردانی و اظهار کرد : مسئولان و دولتمردان قدر این مردم باوفا را بدانند و بیش از پیش برای بهتر شدن شرایط کشور و آسایش ملت بکوشند .

وی : سپس به موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت : ما در قبال شهروندان مسئول هستیم و همه ی سعی ما این بود که برای مدیریت اجرایی شهر، اصلح را انتخاب کنیم و نشئت امروز نیز به همین منظور تشکیل شده و ان شاء الله شهردار متعهد و توانمندی انتخاب شود تا با ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات رسانی ، عملکرد مدیریت شهری مورد رضایت و پشتیبانی مردم خوب ساری قرار گیرد .

در این نشست، محمد حسین قبادی به عنوان تنها گزینه معرفی شده از سوی دو تن از اعضای شورا برای تصدی شهرداری معرفی شده و از وی دعوت شد برنامه هایش را به شورا اعلام کند .

در ادامه قبادی با حضور در صحن شورا ، برنامه هایش را در ۳ مرحله کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت اعلام کرد و به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی اعضای شورا پاسخ گفته و توصیه های آنان را شنید .

در بخش پایانی این نشست ، شورا بصورت مخفی اقدام به رای گیری کرد که محمد حسین قبادی با ۹ رای قاطع بعنوان شهردار ساری انتخاب شد و شعبانی رئیس شورا با اعلام نتیجه رای گیری ، از اعضای شورا که در این انتخاب مهم تحت تاثیر هیچ جریانی قرار نگرفته و مستقل و قاطعانه عمل کردند قدر دانی کرد .

یادآور می شود: قبادی از کارکنان شهرداری ساری است و پیشتر شهردار منطقه ۲ ساری و نیز معاون شهرسازی و معماری شهردار ساری بود .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *