خانه / اخبار ساری / دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران

دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا استان دیدار کرد.

به گزارش ساری فردا ، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به همراه مدیرکل دفتر سیاسی استانداری و مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری امروز با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا دیدار کردند.

وی: در این دیدار، با قدردانی از حضور تاریخی مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران در خلق حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:
مردم قدرشناس و همیشه در صحنه سرزمین علویان با آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و شهدای عزیز بیعت دوباره کردند و با حضور پرصلابت و پرشور خود بار دیگر به خادمان خود و همه ی مسئولان و کارگزاران اعتماد و بار مسئولیت مدیران را سنگین تر کردند.

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار ، با قدردانی از حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و هیات همراه در این سازمان اظهار کرد: پیام ۲۲بهمن امسال پیام وحدت، همدلی و اعتماد دوباره مردم فهیم ایران اسلامی به مسئولان و خدمتگزاران این ملت بود.

وی افزود : رسیدگی به امور محرومین، مستضعفان و اقشار آسیب پذیر که ولی نعمتان ما هستند در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد و مدیران خدوم، لایق، شایسته و موثر در مناصب استانی و شهرستانی قرار گیرند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

ترندشدن ۲ هشتگ شهدایی مازندران در توییتر

در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای مازندران هشتگ دومین کنگره ملی شهدای استان و مدال عشق در توییتر فارسی ترند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *