خانه / اخبار ساری / حضور حوزه هنری مازندران در جشنواره فیلم ایثار  

حضور حوزه هنری مازندران در جشنواره فیلم ایثار  

فیلم مستند « قلب سپید » و فیلم کوتاه داستانی « مهمانی خوبان » از حوزه هنری مازندران در جشنواره ملی فیلم ایثار حضور خواهند داشت.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، فیلم مستند « قلب سپید » و فیلم کوتاه داستانی « مهمانی خوبان » به نمایندگی از تولیدات هنرهای تصویری این مرکز در جشنواره ملی ایثار حضور خواهند داشت .

«سید معصومه حجازی» کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: قلب سپید که مستندی از زندگی شهید مدافع سلامت دکتر « بهرام طهماسبی » از جانبازان دوران دفاع مقدس است (به کارگردانی حسن جعفری با تصویربرداری مهدی رضایی و تدوین فرحبخش فرهیدنیا) ایثار وی را درخدمت رسانی به بیماران در دوران کرونا برای مخاطب روایت می کند.

وی افزود: قلب سپید با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و نیز با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تولید شده و پیشتر، جایزه بهترین فیلم  جشنواره های استانی و ملی فانوس را از آن خود کرده و آماده پخش از شبکه های تلویزیونی می باشد.

حجازی گفت: فیلم کوتاه داستانی مهمانی خوبان با موضوع دختران شهید کاری از سیده معصومه حجازی با بازی سکینه بخشی , تصویربرداری تقی قاسمپور و تدوین سمیرا آرسته با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تولید شده که ضمن قرارگیری در نوبت های متعدد پخش تلویزیونی، جایزه بهترین فیلم جشنواره ملی بهارنارنج و بهترین فیلم جشنواره استانی معلمان فیلمساز را به دست آورده است .

یادآور می شود: جشنواره ملی فیلم ایثار ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد ( سالروز آزاد سازی خرمشهر ) در سینما هویزه مشهد برگزار خواهد شد .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *