آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / حضور حوزه هنری مازندران در جشنواره فیلم ایثار  

حضور حوزه هنری مازندران در جشنواره فیلم ایثار  

فیلم مستند « قلب سپید » و فیلم کوتاه داستانی « مهمانی خوبان » از حوزه هنری مازندران در جشنواره ملی فیلم ایثار حضور خواهند داشت.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، فیلم مستند « قلب سپید » و فیلم کوتاه داستانی « مهمانی خوبان » به نمایندگی از تولیدات هنرهای تصویری این مرکز در جشنواره ملی ایثار حضور خواهند داشت .

«سید معصومه حجازی» کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: قلب سپید که مستندی از زندگی شهید مدافع سلامت دکتر « بهرام طهماسبی » از جانبازان دوران دفاع مقدس است (به کارگردانی حسن جعفری با تصویربرداری مهدی رضایی و تدوین فرحبخش فرهیدنیا) ایثار وی را درخدمت رسانی به بیماران در دوران کرونا برای مخاطب روایت می کند.

وی افزود: قلب سپید با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و نیز با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تولید شده و پیشتر، جایزه بهترین فیلم  جشنواره های استانی و ملی فانوس را از آن خود کرده و آماده پخش از شبکه های تلویزیونی می باشد.

حجازی گفت: فیلم کوتاه داستانی مهمانی خوبان با موضوع دختران شهید کاری از سیده معصومه حجازی با بازی سکینه بخشی , تصویربرداری تقی قاسمپور و تدوین سمیرا آرسته با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تولید شده که ضمن قرارگیری در نوبت های متعدد پخش تلویزیونی، جایزه بهترین فیلم جشنواره ملی بهارنارنج و بهترین فیلم جشنواره استانی معلمان فیلمساز را به دست آورده است .

یادآور می شود: جشنواره ملی فیلم ایثار ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد ( سالروز آزاد سازی خرمشهر ) در سینما هویزه مشهد برگزار خواهد شد .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *