خانه / اخبار ساری / آمادگی  بیش از ۲ هزار پایگاه کمیته امداد مازندران  برای جمع آوری زکات فطره / برای نخستین بار زکات فطره در نانوایی ها هم جمع آوری می شود .

آمادگی  بیش از ۲ هزار پایگاه کمیته امداد مازندران  برای جمع آوری زکات فطره / برای نخستین بار زکات فطره در نانوایی ها هم جمع آوری می شود .

 ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران  برای جمع آوری زکات فطره  آمادگی دارند.

به گزارش ساری فردا،  میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان اظهار کرد : در آستانه عید سعید فطر ۲ هزارو ۶۰۰  پایگاه در میعادگاهای برگزاری نماز عیدسعید فطر، میادین اصلی شهرستان ها ، مراکز نیکوکاری ، مساجد فعال استان در قالب پایگاه‌های نیکوکاری آماده جمع آوری زکات فطره  هم استانی های مومن و نمازگزار هستند.

وی با بیان به اینکه ، همانند سال‌های گذشته، امسال نیز پایگاه‌های جمع آوری زکات فطره نیازمند مجوز شورای زکات است اظهار کرد: با نظارت ونشان شورای زکات برروی صندوق ها ، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مراکز نیکوکاری ،شورای زکات روستا و موسسات خیریه مجاز، در جمع آوری زکات مشارکت می نمایند. 

معافی با اشاره به اینکه،  کمیته امداد استان مازندران در تبلیغ و ترویج زکات موفق عمل کرده و با توجه به اعتمادی که مردم به کمیته امداد دارند، سال گذشته بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان زکات واجب و مستحب جمع‌آوری شد که از این میزان ۴۹ میلیارد تومان زکات فطره وکفارات  بوده که برای محرومین استان هزینه شد.

وی گفت:امسال  علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار ، ۴ هزارو ۷۰۰  نانوایی دولتی در سراسر استان هم در امر جمع آوری زکات فطره مشارکت دارند وبرای  نخستین  بار دستگاه های خرید نان در نانوایی ها برای دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز برنامه ریزی شده است که همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می کنند می توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاه های خرید نان پرداخت کنند.

معافی راه های پرداخت زکات فطریه و کفارات  را ، از طریق لینک emdad.dhtexch.com  و شماره گیری کد دستوری  #011*8877* و  

شماره کارت : فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۸۵  

فطریه سادات ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۵۱  

کفاره غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۲۶  

کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۹۳ اعلام نمود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تاکید کرد: خانواده‌های هدف برای دریافت فطریه از قبل شناسایی شده‌اند و وجوه مردم به سرعت و در همان روز عید فطر، به دست خانواده‌های ایتام و نیازمند خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *