آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / آمادگی  بیش از ۲ هزار پایگاه کمیته امداد مازندران  برای جمع آوری زکات فطره / برای نخستین بار زکات فطره در نانوایی ها هم جمع آوری می شود .

آمادگی  بیش از ۲ هزار پایگاه کمیته امداد مازندران  برای جمع آوری زکات فطره / برای نخستین بار زکات فطره در نانوایی ها هم جمع آوری می شود .

 ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران  برای جمع آوری زکات فطره  آمادگی دارند.

به گزارش ساری فردا،  میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان اظهار کرد : در آستانه عید سعید فطر ۲ هزارو ۶۰۰  پایگاه در میعادگاهای برگزاری نماز عیدسعید فطر، میادین اصلی شهرستان ها ، مراکز نیکوکاری ، مساجد فعال استان در قالب پایگاه‌های نیکوکاری آماده جمع آوری زکات فطره  هم استانی های مومن و نمازگزار هستند.

وی با بیان به اینکه ، همانند سال‌های گذشته، امسال نیز پایگاه‌های جمع آوری زکات فطره نیازمند مجوز شورای زکات است اظهار کرد: با نظارت ونشان شورای زکات برروی صندوق ها ، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مراکز نیکوکاری ،شورای زکات روستا و موسسات خیریه مجاز، در جمع آوری زکات مشارکت می نمایند. 

معافی با اشاره به اینکه،  کمیته امداد استان مازندران در تبلیغ و ترویج زکات موفق عمل کرده و با توجه به اعتمادی که مردم به کمیته امداد دارند، سال گذشته بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان زکات واجب و مستحب جمع‌آوری شد که از این میزان ۴۹ میلیارد تومان زکات فطره وکفارات  بوده که برای محرومین استان هزینه شد.

وی گفت:امسال  علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار ، ۴ هزارو ۷۰۰  نانوایی دولتی در سراسر استان هم در امر جمع آوری زکات فطره مشارکت دارند وبرای  نخستین  بار دستگاه های خرید نان در نانوایی ها برای دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز برنامه ریزی شده است که همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می کنند می توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاه های خرید نان پرداخت کنند.

معافی راه های پرداخت زکات فطریه و کفارات  را ، از طریق لینک emdad.dhtexch.com  و شماره گیری کد دستوری  #011*8877* و  

شماره کارت : فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۸۵  

فطریه سادات ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۵۱  

کفاره غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۲۶  

کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۹۳ اعلام نمود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تاکید کرد: خانواده‌های هدف برای دریافت فطریه از قبل شناسایی شده‌اند و وجوه مردم به سرعت و در همان روز عید فطر، به دست خانواده‌های ایتام و نیازمند خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *