خانه / اخبار ساری / هیچ محدودیتی در عرضه نان به شهروندان وجود ندارد/ توزیع ۷۵ هزار کیسه آرد فوق العاده از ابتدای نوروز  

هیچ محدودیتی در عرضه نان به شهروندان وجود ندارد/ توزیع ۷۵ هزار کیسه آرد فوق العاده از ابتدای نوروز  

 در ایام نوروز امسال ۷۶  هزار کیسه آرد فوق العاده به منظور تامین نان مورد نیاز مسافران نوروزی و شهروندان استان توزیع شد.

به گزارش ساری فردا، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و دبیرکارگروه آرد و نان استان مازندران با بیان این مطلب اظهار کرد: با اجرای طرح کشیک نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان عید سعید فطر ۳ هزار تن آرد به صورت فوق العاده به منظور  تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران در اختیار نانوایان استان قرار گرفت.

وفائی نژاد با توجه به در پیش بودن عید فطر و ورود مسافران به استان اظهار کرد: نانوایی های مجری طرح کشیک علاوه بر فعالیت عادی خود به صورت فوق العاده تا ساعت ۲۲  و با تشخیص کارگروه آرد و نان هر شهرستان اقدام به تولید و عرضه نان می‌کنند.

وی اظهار کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندان و تاکیدات استاندار محترم مازندران، هیچ محدودیتی در عرضه و تامین نان مورد مصرف خانوار وجود ندارد و ایجاد هرگونه محدودیت برخلاف سیاستهای ابلاغی تخلف محسوب شده و رسیدگی به این مسئله در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد. 

دبیر کارگروه آرد و نان استان با بیان این که نظارت جدی بر این موضوع به فرمانداران ابلاغ و رسیدگی و نظارت بر این مسئله در دستور کار تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف قرار گرفته است ، اظهار کرد: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تعطیلی خودسرانه، کاهش زمان پخت، کاهش وزن نان و …  می‌توانند موارد را به شماره های ۱۳۵  تعزیرات حکومتی و  ۱۲۴  سازمان صمت گزارش دهند.

وفائی نژاد همچنین در خصوص ادای نذورات از طریق نانوایی ها گفت: دستورالعمل نحوه پرداخت وجه به خبازی ها و ادای نذورات به کلیه عوامل اجرایی و خبازان اطلاع رسانی شده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت هرگونه ناهماهنگی بین خبازان و عوامل اجرایی به نمایندگی  ادارات غله شهرستان و همچنین مدیریت اجرایی طرح هوشمندسازی آرد و نان واقع در بانک سپه و فرمانداری ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *