آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کشف لوازم آرایشی قاچاق و قرص‌های غیرمجاز در ساری

کشف لوازم آرایشی قاچاق و قرص‌های غیرمجاز در ساری

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در شهرستان ساری شدند.

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با همکاری کارشناسان اداره بهداشت در بازرسی از انبار مربوط به متهم، بیش از هزار و ۴۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیاردتومان کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به پلمب محل مورد نظر، تحویل کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان و در اختیار قرار دادن متهم به مراجع قضائی گفت: در ماموریتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در جریان عرضه و توزیع انواع قرص‌های غیرمجاز با همکاری دو سوداگر مرگ در شهرستان ساری قرار گرفتند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه گروه عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، متهمان را حین تردد در این شهرستان شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۵۰ هزار عدد قرص غیرمجاز و ۸۰ عدد شربت متادون کشف و ضبط و سوداگران مرگ، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدید سلامت افراد جامعهف موجب اخلال در عرضه تولیدات داخلی، ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی، افزایش تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی و نیز اشتغال جوانان می‌شود.

سرهنگ حسینی، همچنین پدیده اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و گفت: جرائم ناشی از اعتیاد مانند سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی، سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان و هم استانی‌ها خواست: هرگونه مسائل امنیتی و ناهنجاری‌های اجتماعی را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ گزارش دهند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *