آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کاز منو اکسید کربن جان ۲۷ مازندرانی را گرفت

کاز منو اکسید کربن جان ۲۷ مازندرانی را گرفت

گاز منو کسید کربن جان ۲۷ مازندرانی را در سال ۱۴۰۰ گرفت.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت : ۲۷ نفر سال گذشته در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن در مازندران جان باختند .
وی افزود : از کل جان باختگان ۱۷ نفر مرد و بقیه زن بودند که بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافت.

دکتر عباسی گفت: بیشترین جان باختگان مربوط به شهرستان های چالوس با ۵ فوتی ، محمود آباد
با ۴ و نوشهر و نور هر کدام با ۳ فوتی بودند و شهرستان های بهشهر ، بابل ، میاندرود و سوادکوه هر کدام با یک فوتی کمترین مسمومیت با گاز منواکسید کربن را داشتند.
مدیر کل پزشکی قانونی اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته ۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان باختند که بیشترین بوده و در شهریور ماه نیز یک فوتی گزارش شده است.
عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد : اطلاع رسانی و آگاهی عمومی به شیوه های مختلف می تواند برای کاهش تلفات انسانی بسیارموثر باشد و رسانه ها می توانند نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و کاهش تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کرین ایفا کنند .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *