خانه / اخبار ساری / پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت روز معلم

پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت روز معلم

سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت ١٢ اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم به مربیان مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی و حرفه ای مازندران تبریک گفت .

به گزارش ساری فردا، سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت گرامیداشت روز معلم، به مربیان محترم مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد آموزش فنی و حرفه ای مازندران تبریک گفت.

با سلام و تهنیت
امروزه حرکت عظیم مهارت‌آموزی در کشور عزیزمان که از بزرگترین پشتوانه های رشد و توسعه بوده مرهون زحمات بی دریغ و دلسوزانه مربیانی است که با تمام وجود در راستای توسعه و ترویج آن تلاش می‌کنند . تلاشگرانی که نتیجه زحماتشان ، پرورش انسانی توانمند در عرصه کار و اشتغال است که به تبع آن موجب پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان می ‌گردد.
۱۲ اردیبهشت؛ سالروز شهادت اسوه وارسته تعلیم و تربیت، شهید والا مقام؛ استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی می داریم.

لذا ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ ، از زحمات خالصانه‌ و تلاش‌های عاشقانه مربیان معزز در دو بخش دولتی و خصوصی به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌ های انسانی سازمان را ارج نهاده و بالاترین مراتب تقدیر و تشکر خویش را تقدیم ساحت مقدس این عزیزان نمایم .
امید آن است که با هم‌افزایی و همدلی همیشگی، شاهد درخشش، اثربخشی و حضور فعال و مسئولانه مربیان عزیز سازمان در تربیت نسلی توانمند، صاحب اندیشه و پنجه‌های ماهر و کارآمد باشیم.
از درگاه پرودگار دانا و توانا، برایتان سعادت، سلامت و عاقبت بخیری آرزومندم.

سید حسین درویشی ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *