خانه / اخبار ساری / پیام تبریک استاندار مازندران به پهلوان کمیل قاسمی صاحب مدال طلای کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن

پیام تبریک استاندار مازندران به پهلوان کمیل قاسمی صاحب مدال طلای کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن

مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن با توجه به مثبت شدن دوپینگ نفرات اول و دوم این وزن پس از ۱۰ سال انتظار( یک دهه ) به کمیل قاسمی، پهلوان نامدار کشتی ایران اسلامی و دیار علویان، مازندران رسید و طی مراسمی به وی اهداء شد. ‎

به گزارش ساری فردا، متن کامل این پیام بدین شرح است:
     
 بسم الله الرحمن الرحیم

فرزند برومند دیار علویان

پهلوان کمیل قاسمی عزیز

مازندران، دیار علویان و دلدادگان آل الله (علیهم السلام ) و مهد ورزش کشتی، سرزمینی است که ورزشکاران آن همواره به والاترین اسوه و الگوی اخلاق پهلوانی، مولا امیرالمومنین (ع ) اقتدا نموده و در این مسیر همیشه؛ آموزه های آن امام همام را مطمح نظر داشته اند.

کشتی؛ ورزشِ تن و جان‌ پروری است که تنها در سایه روحیات پهلوانی و راستی و اخلاق، انسان را به فتح میدان های فضایل بشری فائق می نماید؛ ورنه بدون پرورش روح، بت پروریست و آدمی در آوردگاه های بزرگ غریب می ماند و در گرداب های عجب، فریب و بی اخلاقی غرق می شود.
پیروز و فاتح راستین این میدان، پیروان جوانمردی، آزادگی و اخلاق هستند و اگر حتی سال ها و دهه ها از صحنه نبرد دور شده باشند، عاقبت چون فاتحی حقیقی با سربلندی و عزت به میدان تاریخ بازمی گردند.
اینچنین است که به گردن آویختن مدال طلا، اگر به مدد حیله و خدعه بدست آید، بر جای نمی‌ماند تا در آن منزل فرود آید، که باید. اظهر من الشمس است که به سینه آویختن مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن، گواه و صحت این مهم می باشد.

امروز که به لطف ایزد منان و توجهات ائمه‌ی اطهار ( علیهم السلام ) و در سایه پیروی از راه و منش پهلوانی و آزادگی، مدال طلا به درستی به خانه بازگشت، این احقاق حق را به فال نیک گرفته و بدینوسیله کسب این موفقیت را به شما ورزشکار غیور و اخلاق مدار دیار علویان، پهلوان کمیل قاسمی عزیز تبریک و تهنیت می گویم و پیشرفت و عزت روز افرونتان را از خداوند متعال خواستارم.
سیدمحمود حسینی پور

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *