خانه / اخبار ساری / وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد مازندران شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد مازندران شد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات امروز به مناسبت هفته دولت و بازدید از چند طرح زیرساختی ارتباطی وارد مازندران شد.
به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران: عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز جمعه به منظور بازدید از چند طرح زیرساختی و ارتباطی و نیز حضور و سخنرانی در نماز جمعه و میز خدمت شهر ساری همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت دولت در قالب سفر یک روزه وارد استان مازندران شد. ‎

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز جمعه به صورت زمینی از شهرستان سوادکوه وارد مازندران شد و در روستای جمشید آباد مورد استقبال سید محمود حسینی پور استاندار مازندران قرار گرفت.  

بازدید از روستای جمشید آباد در شهرستان سوادکوه به عنوان یکی از روستاهای بدون پوشش مخابراتی مازندران، دیدار با خانواه شهید محسنی در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی، شرکت در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان ساروی و حضور و سخنرانی در نماز جمعه ساری و بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان درحوزه ارتباطات مازندران از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان است.  
بنا به اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دولت سیزدهم با نصب سایت های مخابراتی جدید و ارتقاء سایت های موجود پوشش صوت و اینترنت ۱۲۳ روستای مازندران تقویت شده است.  
در این مدت دولت ۱۴ سایت جدید در حوزه ارتباطات برای پوشش ۳۱ روستای مازندران به بهره برداری رساند که برای ایجاد آنها ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد وتا پایان هفته دولت امسال ۱۰ سایت دیگر برای ترمیم پوشش ارتباطی ۱۶ روستای دیگر در استان به بهره برداری می رسد.  

فیبر گذاری به طول بیش از ۳۶۶ کیلومتر با صرف اعتبار ۵۴ میلیارد تومانی درشهرستان های ساری، سوادکوه، بابل و نکا انجام شد.

در ۳ ماه نخست امسال ۱۸ سایت برای پوشش ارتباطی ۵۵ روستا اجرا شد  و ارتقای هفت سایت دیگر تا پایان هفته دولت امسال در دستور کار این اداره کل قرار دارد که دولت تنها در این بخش ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف کرد.

یک هزار و ۱۴۲ طرح اقتصادی و عمرانی با هشت هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.
۹۳۵ طرح در این هفته در استان افتتاح خواهد شد که برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، ۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها برای یک هزار و ۵۳۹  نفر اشتغالزایی شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *