خانه / اخبار ساری / ضرورت تبیین فلسفه و ابعاد روز جهانی قدس/ رسانه ها و فضای مجازی نقش مهمی دارند.

ضرورت تبیین فلسفه و ابعاد روز جهانی قدس/ رسانه ها و فضای مجازی نقش مهمی دارند.

تبیین فلسفه و ابعاد روز جهانی قدس ضروری است.

به گزارش ساری فردا، عبد المهدی حق شناس رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران: تبیین فلسفه و ابعاد روز جهانی قدس را ضروری دانست و خواستار بکارگیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه برای تبیین روز جهانی قدس شد.

وی با اشاره به اینکه : روز جهانی قدس یادگار بزرگ امام خمینی (ره) بوده و به‌ عنوان مساله اول جهان اسلام محسوب می شود، اظهار کرد: موضوع قدس پرداختن به هویت اسلامی ملت های مسلمان است و یک روز عادی و مراسم تکراری نیست.

حق شناس خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس از جمله رویدادهایی است که تولید و ارسال پیام مناسب، موجب همراه‌سازی مخاطبان می‌شود و نقش رسانه ها در این میان بسیار تعیین کننده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر اینکه : روز جهانی قدس یک روز تاریخی، استکبارستیزانه و فراموش نشدنی است، گفت: اصحاب رسانه از یک سو می توانند با انعکاس اخبار چگونگی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام همدردی ملت ها را به مردم مظلوم فلسطین مخابره کنند و از سوی دیگر می توانند این پیام را به گوش جهانیان برسانند.

این مسئول خاطرنشان کرد : یکی از دلایلی که هر ساله بر وسعت جمعیت راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان افزوده می شود، همین حضور گسترده و پرشور خبرنگاران و تصویربردارانی است که در تمام دنیا به انعکاس این رویداد بزرگ سیاسی – اعتقادی می پردازند.

وی با بیان اینکه : ظرفیت های بسیاری در فضای رسانه ای برای تبیین روز قدس وجود دارد، گفت: بسترسازی تبیین و تحلیل افکار عمومی، شفاف‌سازی خط دشمن، دشمن شناسی و شناساندن مجموعه‌هایی که با مسلمانان در حال مبارزه هستند از جمله محورهایی است که رسانه‌ها می‌توانند در روز جهانی قدس به آن بپردازند و شعارهای اساسی و اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در همین محورها نهفته است.

حق شناس : در پایان با تاکید بر حضور پرشور اهالی رسانه در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: رسانه ها تا آزادی قدس شریف در کنار مردم ستمدیده فلسطین حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *