خانه / اخبار ساری / زمستان گرم جشنواره تئاتر فجر منطقه ای کشور در مازندران

زمستان گرم جشنواره تئاتر فجر منطقه ای کشور در مازندران

با حضور ۹ استان جدول جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور به میزبانی مازندران نهایی شد.

به گزارش ساری فردا، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران و دبیر این جشنواره گفت: پس از ۹ سال وقفه جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال با حضور ۹ استان به میزبانی مازندران در دو نوبت صبح و عصر با ۱۹ اجرا در بلک باکس و سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری مازندران در ساری مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی از آمادگی میزبانی مازندران، برای برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود : در این میزبانی پذیرای هنرمندان ۹ استان کشور و شاهد رقابت ۱۹ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور خواهیم بود.

چوادی گفت : هماهنگی امور اجرایی با گروه های شرکت کننده در جشنواره انجام گرفت و بنا به بعد مسافت، شرایط و زمان حضور گروه‌ها و مطابق با شیوه و نحوه اجراها، جدول اجرایی نمایش ها نهایی شد.  

دبیر این جشنواره با اشاره‌ به اینکه: این جشنواره در ساری مرکز استان برگزار می شود گفت : این جشنواره از  ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال با ۱۹ اجرا در دو نوبت صبح و عصر در ۳ مکان شامل: بلک باکس و سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری استان، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه: استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، گیلان، گلستان، سمنان، قزوین و البرز در این جشنواره حضور دارند؛ از احتمال حضور مقامات وزارتی، مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره های شناخته شده هنر تئاتر در آیین اختتامیه جشنواره خبر داد. 

وی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی ماه امسال در ساری برگزار می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *