خانه / اخبار ساری / دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به همراه معاونین و کارکنان با نماینده ولی فقیه در مازندران

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به همراه معاونین و کارکنان با نماینده ولی فقیه در مازندران

آیت الله محمدی لائینی: به سلامت نیروهای مسلح و معیشت سازمانی و شخصی آنها اهمیت داده شود

اهمیت سازمان قضایی هم به‌دلیل مهم بودن جایگاه خاص قضاوت در اسلام و هم مجموعه نیروهای مسلح است.

نداشتن نیروی مسلح و سست اراده بودن و ناکارآمد بودن آن‌ها از مهمترین ضعف‌ها در طول تاریخ بوده است.

آفت‌هایی همچون خستگی، بی‌انگیز‌گی و در نتیجه سرپیچی نیروهای مسلح، زیرمجموعه لشکر امام علی (ع) را تهدید می‌‌کرد، از این رو باید خدا را شکر کنیم که چنین نیرو و قوای مسلح داریم.

دشمنان روشهای مختلفی را در پیش گرفتند تا ما را خلع سلاح کنند، مثلا می‌گویند عصر عصر گفتمان و سازش تمدن‌هاست، چقدر دشمنان برای ما برنامه ریختند تا ما را از صنایع دفاعی و نظامی بازدارند امثال برجام یک و دو! به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد دفاع باید قوی شود و این تصمیمی هوشیارانه است.

سلامت نیروهای مسلح بسیار مهم است، دشمنان از جانب تصمیمات رهبری مملکت مایوس هستند اما راهکارهای دیگری همچون نفوذ بر بدنه نیروهای مسلح را در پیش می‌گیرند تا آن‌ها به ظاهر سرباز ما اما در واقع سربازشان باشند، پس برای ما سالم نگه داشتن قوای مسلح بسیار مهم است.

صیانت، پیشگیری و جهاد تبیین در نیروهای مسلح بسیار مهم است، باید مراقب باشید که نیروهای مسلح نلغزند، مهمتر از همه تقویت بنیه ایمانی و دینی است، ارزیابی‌های کمّی جرم در بین نیروهای مسلح در کنار ارزیابی کیفی باید صورت بگیرد.

فرماندهان و کادرها طبق مقررات رفتار کنند تا سرباز علاقه پیدا کند در همین مجموعه جذب شود، تشویق لازم باید به عمل بیاید، کار فرهنگی باید صورت بگیرد، معیشت سازمانی و شخصی باید مدنظر باشد.

در پایان این دیدار حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به حجت الاسلام والمسلمین زارعی اهدا شد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *