خانه / اخبار ساری / دیدار جمعی از اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید شاخص کارگری سال کشور با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران

دیدار جمعی از اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید شاخص کارگری سال کشور با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران

جمعی از اعضای اصلی و ارکان کار خانجات ستاد یادواره شهید شاخص جامعه کارگری و کار فرمایی سال کشور شهید نوروزعلی یزدانخواه با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران دیدار کردند.

به گزارش ساری فردا ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در این دیدار که به مناسبت برگزاری یادواره ملی شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی سال کشور به میزبانی مازندران ، برگزار شد، با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار کارگران در چرخه تولیدات صنعتی و غیر صنعتی کشور و استان اظهار کرد: احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ما است .

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا موجب انتقال آرمان‌های آنها به نسل های جدید می شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه: یادواره ملی شهید کارگری شاخص سال شهید گرانقدر نوروز علی یزدانخواه ، ۹ دی ماه امسال در ساری مرکز استان برگزار می شود اظهار کرد : یادواره ای نیز در شهرستان فریدونکنار زادگاه این شهید گرانقدر بر گزار می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران: شناسایی و رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان بسیجی در کارخانه های تولیدی و نیز عارضه یابی کارخانه ها و تلاش برای رفع مشکلات آنها را یکی از برنامه های مهم بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان بیان کرد.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران نیز در این دیدار گفت: ۵ یادواره شهدای کارگری در شهرستان های ، ،بابل، نکا ، تنکابن و به صورت استانی در شهرستان فریدونکنار برگزار اما یادواره ملی شهید کارگری شاخص سال کشور شهید بزرگوار نوروز علی یزدانخواه از شهرستان فریدونکنار مازندران ۹ دی ماه امسال در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران برگزار می شود.

وی افزود: نامگذاری بزرگراه فریدونکنار به نام شهید مظلوم نوروز علی یزدانخواه ، رونمایی از کتاب صوتی این شهید بزرگوار و نیز تولید فیلم سینمایی کوتاه و حتی مستند خوب از شهید نوروز علی یزدانخواه که از خانواده ۵ شهید هستند از دیر برنامه های سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا مازندران در ۹ دی همزمان با دهه بصیرت است.
یاد آور می شود: در این دیدار کریم یزدانخواه فرزند شهید بزرگوار نوروز علی یزدانخواه حضور داشتند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *