آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / حماسه فتح خرمشهر مصداق جهاد تبیین

حماسه فتح خرمشهر مصداق جهاد تبیین

حماسه فتح خرمشهر یکی از مصادیق «جهاد تبیین» است.

به گزارش ساری فردا ، حجت الاسلام عیسی رضایی مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران امروز در نشست کمیته امور مردمی و روحانیت ستاد مناسبت‌های دفاع مقدس استان با اشاره به میزبانی استان از شهدای گمنام و شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد : روحانیت نقش بسزایی در تبیین این مناسبت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه: روحانیت در مقاومت ۳۵ روزه خرمشهر نقش داشته است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، رهبری و فرماندهی این مقاومت ۳۵ روزه را یک روحانی به نام شهید حسین شریف در خرمشهر به عهده داشت که اگر او را شهید نمی کردند خرمشهر سقوط نمی کرد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه حماسه فتح خرمشهر یکی از مصادیق جهاد تبیین است افزود: روحانیت در طول تاریخ پرچمدار مقاومت بودند و یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان این مناسبت ها است و باید مولفه‌ها و آموزه‌های مقاومت و پیروزی برای نسل امروز و آینده بیان شود.

این مسئول با اشاره به اینکه: استقبال خوبی از دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمدارن انقلاب در استان شده است، گفت: علمای مازندران در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش بسزایی داشتند و آثار قابل توجهی در این موضوع به دبیرخانه ارسال شده است.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به: تشکیل دبیرخانه استانی این جشنواره اظهار کرد: برای رصد اطلاعات و دریافت آثار این حوزه نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌ها هستیم و دبیرخانه باید تقویت شود.
وی افزود: حدود ۴۰۰ شهید طلبه و روحانی در استان داریم و امروز نهادها وظیفه دارند جلوه‌های حماسه حضور و نقش شهدای روحانی را با درخششی که در دفاع مقدس، انقلاب و جبهه مقاومت داشتند به نسل امروز و آینده نشان دهند.
انتهای پیام/

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *