خانه / اخبار ساری / تولید بیش از ۷ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهید سلیمی نکا

تولید بیش از ۷ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهید سلیمی نکا

۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۲ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص در ۱۰ ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا انرژی خالص تولید شد .

به گزارش ساری فردا، حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اشاره به اینکه : ۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۲ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص ۱۰ ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا تولید شد ، اظهار کرد : این نیروگاه در دی ماه امسال نیز بیش از ۶۷۸ میلیون و ۹۰۵ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرد که از این میزان تولید بیش از ۶۵۲ میلیون و ۵۵۳ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی افزود : حدود ۷۹۰۴ درصد انرژی تولید شده ۱۰ ماه امسال در واحدهای بخار و ۲۰.۶ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد بطوریکه در این مدت حدود ۸۰ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد. 

تازیکی گفت: در راستای ایجاد آمادگی تولید پایدار برای فصل زمستان، تعمیرات میان دوره ای واحدهای بخار، بازدیدهای دوره ای واحدهای یک و دو گازی و تعمیرات میاندوره ای واحد یک بخار بلوک سیکل ترکیبی انجام شد و در صورت نیاز تعمیرات غیرمترقبه واحدهای نیروگاه نیز در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

یاد آور می شود : نیروگاه شهید سلیمی نکا با ۴ واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از ۴ درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *