خانه / اخبار ساری / تاکید بر نا امن کردن مازندران برای سوداگران مرگ

تاکید بر نا امن کردن مازندران برای سوداگران مرگ

فضا برای فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان حتی در روستاها برای سوداگران مرگ نیز باید ناامن شود. ‎

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران: در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه : باید با برنامه های تحولی از شیوع نرخ اعتیاد ممانعت شود، گفت: فعالیت باندهای مواد مخدر و قاچاقچیان، سودا گران مرگ با تشدید ایست و بازرسی ها در محورهای ارتباطی و فعال کردن نظارت های پنهان برای آنها باید ناامن شود.

او افزود: فرمانداران و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه مواد مخدر باید معتادان متجاهر را حتی در روستاها جمع آوری کنند بطوری که خیابان های شهر جولانگاه این افراد نباشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه : پیشگیری از اعتیاد مقدم بر درمان است، ادامه داد: نهادهای اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با اعتیاد سیاست های اجرایی که به آنها ابلاغ شده است را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران : نیز در این نشست از فرمانداران خواست، با توجه به فصل سرما بازدیدهای میدانی از سطح شهرها داشته باشند تا معتادان متجاهر در خیابان ها نمانند.

وی با بیان اینکه : درصدی از معتادان بهبود یافته بعد از بازپروری دوباره به مصرف مواد مخدر روی می آورند بر لزوم حساسیت نهادهای اقتصادی جهت اشتغال آنان تاکید کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *