خانه / اخبار ساری / تاکید بر امید آفرینی در جامعه

تاکید بر امید آفرینی در جامعه

امید آفرینی در جامعه مهم ترین وظیفه رسانه های داخلی و تنها راه مقابله با توطئه های امروز دشمنان است.

به گزارش ساری فردا ، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: در یادواره ۲۳۰ تن از شهدای رسانه کشور و ۲۵ تن از شهدای رسانه مازندران که به مناسبت هفته بسیج در سالن همایش سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز برگزار شد اظهار کرد : از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون دشمنان به فکر ضعیف کردن ملت ما بودند ،جنگ را به کشور ما تحمیل کر دند در صورتی که هیچ کشوری پشتیبان ما نبود و امکانات نظامی نداشتیم اما بیشتر کشور های دنیا از کشور عراق حمایت کردند به خواست خداوند و روحیه ایثار ، جهاد و شهادت طلبی مردم و با رهبری خردمندانه امام راحل پیروز شدیم .

وی افزود : دشمنان به ویژه آمریکا سخت ترین تحریم های تاریخ را به ما وارد کردند اما نتیجه اش افزایش قدرت تولید ما در همه بخش ها ،علمی ، اقتصادی، به ویژه افزایش قدرت دفاعی و امنیتی کشور ما است که هیچ کشوری به خودش اجازه حمله نظامی به کشور ما را نمی دهد ، همه‌ی صنایع به ویژه بزرگترین پالایشگاه غرب آسیا توسط مهندسان جوان ما ساخته شد.

سردار نقدی با بیان اینکه: رسانه ها در خط مقدم جنگ رسانه ای امروز قرار دارند گفت دشمنان با ۳۰۰ شبکه فارسی زبان با لهجه های مختلف برای همه ی سلیقه ها برنامه سازی و در زمان مناسب از همه ی آنها یکجا استفاده می کنند و نمونه اش فتنه و اغتشاشات اخیر در کشور ما است که نقشه از قبل تعیین شده دشمنان بوده و با مرگ مهسا امینی آن را اجرایی کردند .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران کشور خاطرنشان کرد : بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب ، امید آفرینی در جامعه مهم ترین وظیفه رسانه ها ی کشور است به دلیل اینکه، دشمنان در حال وارونه جلوه دادن دستاورد های انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده روشن در میان مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان هستد .

وی با اشاره به: فتنه های اخیر دشمنان افزود: رسانه های داخلی باید با همه ی قدرت نقشه های دشمنان را قبل از اجرا نقش بر آب کنند و با تولید محتواهای مناسب در فضای مجازی افکار عمومی را جلب و موجب امید آفرینی در جامعه به ویژه میان جوانان و نوجوانان شوند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: آمریکا میلیاردها دلار به بهانه عدالت خواهی و دفاع از حقوق بشر در کشور های مختلف هزینه کرده به ویژه در کشور افقانستان اما نتیجه آن تنها ننگ، نفرت و رسوایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه: دشمنان نمی‌خواهند ایران اسلامی قدرتمند شود افزود: در جدید ترین تحریم ها ادعا می کنند ایران پیشرفته ترین تسلیحات نظامی از جمله، موشک و پهپاد را به بزرگترین کشور تولید کننده موشک می دهد.

در پایان این مراسم با حضور آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار و حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران و نیز سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران از پوستر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد و از خانواده شهدای رسانه استان و نیز برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره تولید محتوای فضای مجازی با اهدا لوح سپاس و جوایز نقدی قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *