خانه / اخبار ساری / بهره مندی ۳۵ روستای مازندران از نعمت آب آشامیدنی سالم به همت سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری

بهره مندی ۳۵ روستای مازندران از نعمت آب آشامیدنی سالم به همت سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری

به همت سازمان بسیج مهندسین ، عمران و معماری سپاه کربلای مازندران، ۳۵روستا در قالب طرح عمران روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند .

به گزارش ساری فردا، مقداد حسین زاده مسئول سازمان بسیج مهندسین، عمران و معماری سپاه کربلای مازندران : با تبریک اعیاد شعبانیه ، بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی که روز مهندس نامگذاری شده است و میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت روز مهندس با محوریت گروه های جهادی تخصصی عمران و معماری از ۳۰ بهمن ماه دراستان آغاز شد‌ و قرار است به همت سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری ۳۵ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

وی افزود: این رزمایش که تا امروز جمعه ۵ اسفند ماه در حال اجرا است ، شامل: ارائه مشاوره و خدمات مهندسی در قالب میز خدمت در دفاتر ساختمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه ها، بازدید و نظارت از خانه محرومین ،کمک در ارائه خدمات فنی و مهندسی از مهمترین این خدمات بوده است .

حسین زاده ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه ،برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های در حال اجرای این سازمان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین، عمران و معماری سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: همچنین دو برنامه ویژه همایش روز مهندس با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت شهدای مهندسین استان مازندران با سخنرانی سردار مسلمی فرماندهی سپاه کربلای مازندران به میزبانی شهرستان بابل برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد : از دیگر برنامه های ویژه سازمان بسیج مهندسین ، عمران و معماری به مناسبت روز مهندس در قالب رزمایش جهادگران فاطمی : اجرا و افتتاح طرح های عمران روستا در مناطق محروم شهرستان ساری خواهد بود.

وی افزود : سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری افتخار دارد با استفاده از ظرفیت شبکه بسیج مهندسین در سراسر استان برای ۳۵ روستا برنامه ریزی تأمین آب شرب داشته باشد که انشالله در هفته آینده ، یکی از این پروژه های آبرسانی در منطقه دوردست و محروم استان به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *