خانه / اخبار ساری / بسیج خدمتگذار ملت ایران / برگزاری ۵۷ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در مازندران

بسیج خدمتگذار ملت ایران / برگزاری ۵۷ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در مازندران

هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران از ۲۹ آبان آغاز و ۵۷ عنوان برنامه به تعداد ۱۱۰ هزار فعالیت تا ۵ آذر در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران: در نشست با خبرنگاران استان که در ستاد فرماندهی برگزار شد ، با اشاره به، اهمیت بسیج و نقش بسیجیان در همه بخش ها در کشور گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و در این هفته ۵۷ برنامه به تعداد ۱۱۰ هزار فعالیت در مازندران برگزار می شود.
وی با اشاره به : نقش همه جانبه بسیج در کشور به ویژه در فتنه ها و اغتشاشات اخیر گفت : بسیجیان در همه عرصه ها به موقع حضور داشتند و دارند و عملکرد و کارکرد آنها بسیار موثر بوده است و امنیت کشور را نیز فراهم کردند.

سردار مسلمی با اشاره به: فرمایشات امام راحل اظهار کرد : همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست و بسیجیان از خود مردم هستند تنها با داشتن تفکر و اندیشه بسیجی ، حتی در بسیج ثبت نام نباشند و پرونده ای نداشته باشند برای ما ارزشمند هستند .

وی با اشاره به اینکه: باید پیشرفت های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی تبیین و به نوجوانان و جوانان معرفی شود گفت: به فرموده امام راحل نباید لحظه ای از استکبار جهان خوار به ویژه آمریکا و دیگر دشمنان غافل شویم .

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به: روزشمار برنامه های هفته بسیج گفت: یکشنبه ۲۹ آبان به نام بسیج مظهر سازندگی پیشرفت، دوشنبه ،بسیج مظهر مسجد محوری، ،
چهارشنبه، بسیج مظهر مردم سالاری ،پنج شنبه بسیج مظهر جهاد و شهادت، جمعه، بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی، شنبه، بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی نامگذاری شده و روز بسیج مستضعفان نیز نامیده شده است.

سردار مسلمی خاطر نشان کرد : ۱۶۰ میلیارد تومان برای طرح های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و طرح های غیر عمرانی که در هفته بسیج به بهره برداری می رسد با حمایت دولت سیزدهم هزینه شده است.

وی افزود : دیدار با ائمه جمعه در شهرستان ها ، دیدار و سرکشی از خانواده ۴۰۰ نفر از جانبازان بالای ۷۰ درصد استان در یک روز، برگزاری یادواره شهدای استان ، برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست های بصیرتی، اجتماع بزرگ برائت از فتنه ها و اغتشاشات اخیر ، رزمایش کمک موئمنانه ( توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۳۵ هزار بسته غذای گرم )، تجلیل از بسیجیان و همه ی کسانی که تفکر و اندیشه بسیجی دارند و دل داده نظام و ولایت هستند ، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، بهشت و نور و رزمایش علمداران ولایت در قالب مسابقات رزمی ، از برنامه های ویژه هفته بسیج در استان است.

امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران نیز در این نشست از برگزاری پنجمین کنگره ۲۵۰ شهید دانشجوی استان در بهمن ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: مرحله کشوری آن سال آینده برگزار می شود.

در پایان این نشست از پوستر پنجمین کنگره شهدای دانشجوی استان رونمایی شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *