خانه / اخبار ساری / همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل مازندران برگزار شد.

همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل مازندران برگزار شد.

به گزارش: ساری فردا ، سرهنگ مجید رضا شعبانی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در سالن همایش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال برگزار شد گفت: بسیج نسبت به اجرای کارهای تحولی در عرصه های فرهنگی، معنویت افزایی، رضایتمندی ارباب رجوع و بالارفتن بهره وری سازمانی بر اساس نیازمندی جامعه هدف و اهداف سازمان اقدام می کند.

وی افزود: بسیج اداره، وضعیت سنجی و امکان سنجی سازمانی خود نسبت به شناسایی و معرفی عرصه های خدمت رسانی به مردم عزیز را فراهم و اطلاع رسانی کنند تا مردم به حق و حقوق و وظایف خود بیشتر آگاهی یابند.

سرهنگ شعبانی گفت: فرماندهان پایگاه ها با همکاری مدیران ، معاونین و کارشناسان اداره به منظور شناسایی قوانین و مقرراتی که دست و پاگیر هستند و مانع روان سازی و سرعت بخشی ارایه خدمات در عرصه های اقتصادی و تولیدی بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری هستند از طریق سلسله مراتب سازمانی، مجموعه دولت و استانداری و از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به ارایه پیشنهادهای مناسب و کاربردی جهت پیگیری و اصلاح آن اقدام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: احیاء ارزش های اسلامی مانند : اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر و مناسبت های ملی و مذهبی از دیگر وظایف اولویت دار فرماندهان و بسیجیان است که بایستی به درستی در ادارات فرهنگ سازی و اقامه شود.
وی افزود : بسیج در اداره بایستی مطالبه گر، پیشنهاد دهنده، همراه و مسئولیت پذیر باشد و اجرای برنامه های پدافند غیرعامل و خودحفاظتی با هماهنگی کامل سه رکن مدیر دستگاه، مسئول حراست و فرمانده پایگاه بایستی در تمامی ادارات به نحو شایسته ای انجام شود.

سرهنگ شعبانی: با اشاره به اقدام اخیر حمله سایبری دشمنان جمهوری اسلامی در خرابکاری سامانه های شرکت نفت ، گفت :از هوشیاری همه ارکان تاثیرگذار و همه ی کارکنان و از زحمات رسانه ملی و اقدامات جهادی و عملیاتی مدیران، کارشناسان و بسیجیان مجموعه شرکت نفت در راه اندازی سامانه های جایگاه های سوخت قدردانی می کنم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *