خانه / اخبار ساری / برگزاری مراسم جشن روز جوان در ساری

برگزاری مراسم جشن روز جوان در ساری

مراسم جشن روز جوان در ساری برگزار شد .

به گزارش ساری فردا، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم جشن روز جوان که در ساری برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام اظهار کرد: وظیفه دستگاه ورزش و جوانان است که در مناسبت های مختلف، برنامه های شاد و مفرح برای جوانان برنامه ریزی و اجرا کند.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت های ما ترویج ازدواج آسان و تعالی خانواه است، به دلیل اینکه، خانواده مهمترین رکن است و برای تحکیم و تعالی نهاد خانواده باید همه ی دستگاه ها و نهادهای متولی تلاش کنند.

عالیشان گفت : ازدواج آسان و تحکیم خانواده از منویات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور است و در جدیدترین تصمیم دولت محترم، همه ی دستگاه ها مکلف شدند اماکن مناسب خود را در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار دهند، تا هزینه های ازدواج جوانان کاهش یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران: در جمع زوج های جوان مرکز استان گفت : کمیته سامان ازدواج در همه شهرستان ها و به ریاست فرمانداران تشکیل شد تا موانع و معضلات ازدواج جوانان رفع شود.

وی تاکید کرد: راهبردهای مهمی در حوزه جوانان تعریف کردیم که شامل: تشکیل منظم ستاد ساماندهی جوانان در سراسر استان است و در این ستاد موضوعات مهمی چون اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت جوانان و… پیگیری می شود.

عالیشان با اشاره به : جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری جوانان در استان گفت : همه دستگاه ها و نهادها باید سهم و وظایف خود را درخصوص موضوعات جوانان بصورت کامل انجام دهند تا با همدلی و هماهنگی همگان شاهد کاهش دغدغه های این قشر موثر باشیم.

در این مراسم که محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان، عباد دلیری سرپرست ورزش و جوانان ساری و دیگر مسئولان شهرستان حضور داشتند و با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه بود، از زوج های جوان موفق، خیرین حوزه ازدواج و فعالان رسانه ای حوزه جوانان قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *