خانه / اخبار ساری / برگزاری شب های قدر با حضور شهید گمنام در ساری/عطر خوش شهدای خوشنام در ساری

برگزاری شب های قدر با حضور شهید گمنام در ساری/عطر خوش شهدای خوشنام در ساری

مراسم شب قدر با حضور شهید گمنام در ساری برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام در استان، اظهار کرد : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت شب های قدر و جهت برکت و معنویت بیشتر برنامه‌ها و مراسم این ایام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصمیم به حضور پیکر یک شهید گمنام در مراسم و تجمع استان ها گرفتند.

وی افزود: ما در مازندران با توجه به جمعیت و وسعت آن و نیز پوشش مناسب در غرب و شرق استان درخواست دو شهید گمنام را داشتیم که خوشبختانه موافقت شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه: پیکرهای مطهر دو شهید گمنام شنبه نوزدهم فروردین وارد استان شدند، گفت: برابر برنامه ریزی و هماهنگی با سپاه کربلا یک شهید را با محوریت سپاه چالوس به منطقه غرب و یک شهید را با محوریت سپاه ساری به منطقه شرق منتقل کردیم تا سراسر استان به طور کامل پوشش داده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه : طبق برنامه ریزی پیکر مطهر شهدا تا ۲۹ فروردین در شهرهای مختلف حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: تاکنون در شهرستان های چالوس، عباس آباد، کلاردشت، تنکابن، بابل، آمل، بابلسر و قائمشهر مراسم استقبال، وداع و تشییع انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه : مراسم شب های احیا با حضور شهدای گمنام در چندین شهر برگزار شد، گفت : همچنین مراسم شب بیست و سوم نیز با حضور شهید گمنام در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه : پیکر مطهر شهدا با استقبال مردم شهیدپرور و قهرمان دیار علویان بویژه نوجوانان و جوانان همراه بود، گفت: انتقال پیکر شهدا به روستاها، بخش ها، شهرهای بزرگ و کوچیک یکی از برنامه‌های خوب سپاه بود که نشان از ترویج فرهنگ ایثارگری، ولایتمداری، اطاعت از قرآن و عترت و راه انبیاء الهی و ولایت و نور دارد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا به تازگی در شلمچه و جبهه میانی (سومار) تفحص شد و حضور این دو شهید مایه برکت بیشتر در ماه نزول قرآن و شب های قدر است ، خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا تا ۲۹ فروردین میهمان مردم قدرشناس استان است و پس از آن به معراج الشهدای تهران منتقل خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *