خانه / اخبار ساری / ارائه خدمات ۱۱ هزار میلیارد ریالی کمیته امداد مازندران از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون به مدد جویان

ارائه خدمات ۱۱ هزار میلیارد ریالی کمیته امداد مازندران از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون به مدد جویان

کمیته امداد مازندران ۱۱ هزار میلیارد ریال خدمات از آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون به مدد جویان تحت پوشش ارائه داده است.

به گزارش ساری فردا، از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران
حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران ، با بیان اینکه: از آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون خدمات خوبی به مدد جویان مازندران ارائه شده است گفت: یکی از مهمترین راهکارهای توانمند سازی در کمیته امداد ایجاد اشتغال است.

وی اظهار کرد : هزار و ۴۰۰ نفر در این مدت از آموزش های کسب و کار بهره مند و به ۱۶ هزار نفر نیز تسهیلات اشتغال به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است .

حجت الاسلام عالیشاه گفت : ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی که چهار برابر بیشتر از تعهد کمیته امداد بوده نیز در این مدت به خانواده های تحت حمایت تقدیم شده است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: خدمات درمانی به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در این مدت ارائه شده است و حق بیمه تامین اجتماعی برای ۵ هزار نفر نبز پرداخت می شود.

این مسئول: دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را ۱۴ هزار نفر و دانشجویان را هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد و گفت:کمک هزینه تحصیلی به صورت مستقیم در دو مرحله به حساب دانش آموزان و دانشجویان واریز می شود.

وی با بیان اینکه: کمک به امر ازدواج از سیاست های راهبردی این نهاد است گفت :از آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون ۲ هزار و ۹۰۰ نوعروس با جهیزیه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان برای هر نفر و ارائه آموزش های ویژه زوج های جوان برای آنان روانه خانه بخت شدند.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به: برگزاری آموزش های مهارت های زندگی برای ارتقاء بینش اسلامی ، دینی و فرهنگی خانواده ها گفت: در این زمان ۲۹ هزار نفر از این آموزش ها بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد : تأمین سرپناه مطمئن و فراهم کردن محلی امن برای آسایش خانوادهای تحت حمایت اولویت ما در امداد است و در همین راستا در این مدت برای ۶ هزار نفر مسکن ساخته و به ۱۲ هزار نفر در دو مرحله اجاره بهاء مسکن پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولت محرومین است و ما درکمیته امداد مازندران در این مدت ، ۱۱ هزار میلیارد ریال به خانواده های تحت حمایت خدمات ارائه داده ایم و با همه توان آماده خدمت به مددجویان و نیازمندان هستیم‌.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *