خانه / اخبار ساری / اجرای طرح حمایت از تولید و اشتغال در رسته های منتخب و الویت دار فرهنگ و هنر

اجرای طرح حمایت از تولید و اشتغال در رسته های منتخب و الویت دار فرهنگ و هنر

کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال ،کارهای نشر فرهنگی و کارهای خدمات هنریار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حمایت می شوند .

به گزارش ساری فردا ، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : با هدف جذب حداکثری اعتبارات جز ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور ، موضوع شیوه نامه اجرایی برنامه حمایت از تولید و اشتغال ، به افراد دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رسته های ، کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال(خدمات و تولید روایی و خلاق ، بازی های رایانه ای، انیمیشن ،برناممه نویسی ، گرافیک دیجیتال ، تولید محتوای خبری، فعالیت های انتزاعی ، مدل سازی ومفهوم سازی کسب و کار رسانه ای ، تاسیس و مدیریت کسب و کار رسانه ای ، مطبوعات و نشریات کاغذی ) ، رسته کسب و کارهای نشر فرهنگی (موسسات و مراکز فرهنگی و دینی ، امور نشر – تالیف،ترجمه ، طراحی ، تصویر گری، صفحه آرایی و نویسی، نمایه سازی و…- ، چاپ و بسته بندی – ویراستاری ، کاغذسازی ، حروف چینی و … تسهیلات پرداخت می شود.

وی افزود : تسهیلات در این رسته ها و رسته کسب و کارهای خدمات هنری ( طراحی لباس ، طراحی پارچه طراحی اسباب بازی و…. ، مد ، لباس و اسباب بازی ، دینی و آیینی ، گسترش هنرهای نمایشی ، گسترش امور سمعی و بصری ( سینما، موسیقی و …، گسترش هنرهای تجسمی ، به ازای تعهد هر اشتغال بیمه شده ، ۱۵۰ میلیون تومان است که با بهره ۱۲درصد واگذار می شود.

فرجی اظهار کرد : افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها ، فرم های مربوطه را تکمیل و به همراه دیگر مدارک مورد نیاز تحویل دهند تا ادارات مربوطه پس از تایید اولیه، طرح ها را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای طرح در کمیته فنی و کمیته استانی ارسال کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *