آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / علی بابایی کارنامی در حاشیه حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی:

علی بابایی کارنامی در حاشیه حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی:

آقای رئیس جمهور؛ سد فینسک را به طور کامل متوقف کنید!

نماینده مردم ساری و میاندورود در حاشیه حضور صبح یکشنبه رئیس جمهور در مجلس خطاب به حجت الاسلام رئیسی گفت: سد فینسک تکرار یک اشتباه است و مردم مازندران خواستار توقف کامل احداث سد فینسک هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی ، دکتر بابایی کارنامی در حاشیه استقبال از حجت الاسلام رئیسی در مجلس برای ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱، با بیان اینکه توقف سد فینسک خط قرمز ماست، خواستار اقدام قاطع رئیس جمهور در این مورد شد.

وی همچنین به سفر استانی رئیس جمهور به مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات زیاد استان مازندران و لزوم بررسی و چاره اندیشی در مورد این مشکلات، خواستار این هستیم که رئیس جمهور محترم سفر به استان را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی همچنین طرح زهکشی زمین های کشاورزی استان مازندران را از رئیس جمهور مطالبه کرد و افزود: با توجه اینکه این طرح از طرف وزارت جهاد کشاورزی آماده شده است، خواستار این شد که تامین اعتبار آن از طریق صندوق توسعه ملی سریعا در دستور کار دولت قرار بگیرد.

آیت‌الله رئیسی صبح یکشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و پس از دفاع از لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ، لایحه را تقدیم دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *