خانه / اخبار ساری / حضور دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همراهی دکتر بابایی کارنامی در ساری و میاندورود

حضور دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همراهی دکتر بابایی کارنامی در ساری و میاندورود

به گزارش ساری فردا، به نقل از؛ دفتر روابط عمومی دکتر بابایی کارنامی،در پی حضور دکتر فتاح در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود که با همراهی دکتر بابایی کارنامی و حاجی زارعی، استاندار مازندران، فرماندار ساری و رئیس مجمع نمایندگان انجام شد، با خبر های خوشی همراه بود.

دکتر بابایی کارنامی بیان کرد: در این سفر آئین واگذاری ۱۱۳ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ساری انجام شد.

نماینده ساری و میاندورود با اشاره به اینکه در این سفر از شرکت دشت ناز نیز بازدید شد، افزود: از دکتر فتاح خواستیم نسبت به استفاده از ظرفیت های ارزشمند ساری و میاندورود جهت توسعه دشت ناز در حوزه های دامپروری، صنایع تبدیلی، گلخانه، مکانیزه کردن کشاورزی و اشتغال زایی در منطقه اقدامات لازم را انجام دهد و سرمایه گذاری لازم در این حوزه انجام شود.

دکتر بابایی کارنامی همچنین از اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای احداث کارخانه تراکتور سازی در ساری و میاندورود خبر داد و افزود : در صورت آمادگی شرکت تراکتور سازی تبریز برای احداث این کارخانه، قول تهیه زمین و سرمایه گذاری در این بخش از دکتر فتاح گرفته شد.

دکتر بابایی کارنامی بیان داشت: واگذاری بخشی از زمین های دشت ناز جهت احداث کارگاه های تولید محصولات کشاورزی و کارخانه های صنایع تبدیلی، امنیت شغلی کارگران بر اساس قانون کار و در نظر گرفتن پاداش برای کارگران، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی منطقه در جهت اشتغال زایی از مطالبات ما در این سفر بود.

نماینده ساری و میاندورود در پایان به مطالبات مردم منطقه گهربارن اشاره کرد و افزود: مشکلات راه های فرعی و اصلی ، راه برارده و چهار راه ورکلا، مشکلات موجود در حوزه آب و مسائلی که به توسعه و آبادانی این منطقه کمک شایانی میکند از دغدغه های ما بوده که قول های خوبی در این زمینه ها از دکتر فتاح گرفتیم.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *