آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / حضور دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همراهی دکتر بابایی کارنامی در ساری و میاندورود

حضور دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همراهی دکتر بابایی کارنامی در ساری و میاندورود

به گزارش ساری فردا، به نقل از؛ دفتر روابط عمومی دکتر بابایی کارنامی،در پی حضور دکتر فتاح در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود که با همراهی دکتر بابایی کارنامی و حاجی زارعی، استاندار مازندران، فرماندار ساری و رئیس مجمع نمایندگان انجام شد، با خبر های خوشی همراه بود.

دکتر بابایی کارنامی بیان کرد: در این سفر آئین واگذاری ۱۱۳ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ساری انجام شد.

نماینده ساری و میاندورود با اشاره به اینکه در این سفر از شرکت دشت ناز نیز بازدید شد، افزود: از دکتر فتاح خواستیم نسبت به استفاده از ظرفیت های ارزشمند ساری و میاندورود جهت توسعه دشت ناز در حوزه های دامپروری، صنایع تبدیلی، گلخانه، مکانیزه کردن کشاورزی و اشتغال زایی در منطقه اقدامات لازم را انجام دهد و سرمایه گذاری لازم در این حوزه انجام شود.

دکتر بابایی کارنامی همچنین از اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای احداث کارخانه تراکتور سازی در ساری و میاندورود خبر داد و افزود : در صورت آمادگی شرکت تراکتور سازی تبریز برای احداث این کارخانه، قول تهیه زمین و سرمایه گذاری در این بخش از دکتر فتاح گرفته شد.

دکتر بابایی کارنامی بیان داشت: واگذاری بخشی از زمین های دشت ناز جهت احداث کارگاه های تولید محصولات کشاورزی و کارخانه های صنایع تبدیلی، امنیت شغلی کارگران بر اساس قانون کار و در نظر گرفتن پاداش برای کارگران، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی منطقه در جهت اشتغال زایی از مطالبات ما در این سفر بود.

نماینده ساری و میاندورود در پایان به مطالبات مردم منطقه گهربارن اشاره کرد و افزود: مشکلات راه های فرعی و اصلی ، راه برارده و چهار راه ورکلا، مشکلات موجود در حوزه آب و مسائلی که به توسعه و آبادانی این منطقه کمک شایانی میکند از دغدغه های ما بوده که قول های خوبی در این زمینه ها از دکتر فتاح گرفتیم.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

محفل انس با قرآن ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان مرکزاستان برگزار شد

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن همراه با ضیافت افطار ویژه جامعه ورزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *