آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی در مازندران

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی در مازندران

نشست شورای فرهنگ عمومی در مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی که امروز در استانداری مازندران برگزار شد ، با اشاره به مناسبت های ، هفته گذشته که ایام فاطمیه ، و دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر شهدای خوشنام (گمنام) ۸ سال دفاع مقدس گفت: برای رفع مشکلات به ویژه تحریم ها هم باید روش هایی برای خنثی کردن ارائه شود هم برای رفع آن تلاش کرد.

وی : با اشاره به ورود به سازمان های شانگهای و سازمان اکو و ارتباط با ۱۵ کشور دیگر با ۵۰۰ میلیون جمعیت گفت: این موارد هم در شرایط فعلی برای خنثی کردن تحریم ها نقش مهمی دارند و با تقویت ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی می توانیم تحریم ها را رفع کنیم.

آیت الله لائینی: با بیان اینکه به دلیل اینکه شبکه های تلویزیونی ملی مشکلاتی در پخش داشتند ، متاسفانه ماهواره وارد زندگی مردم شد و به دلیل اینکه خانواده های زیادی از آن در اختیار دارند دیگر کمتر قابل جمع آوری و و کنترل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیز با اشاره به اینکه تعداد جمعیت در هر کشوری اهمیت دارد و نباید جمعیت جوان کشور کاهش یابد و رو به پیری برود گفت: باید با روش های تشویقی و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان و با توجه به سیاست های ملی این مشکل را رفع کنیم .

وی افزود : همانطور که برای کاهش جمعیت از روش‌های تنظیم خانواده و ابزار های مختلف موفق به کنترل جمعیت در دهه های گذشته شدیم باید موانع افزایش جمعیت را هم با سیاست های کلی کشور و با الگو گرفتن از دیگر کشور ها ، این موانع را برداشت و با تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و فرزند آوری و چند فرزند آوری این موانع را از میان برداریم.

وی افزود : باید از خادمان مردم به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مازندران قدر دانی شود، به دلیل اینکه در همه صحنه ها حاضر هستند و در شرایط سخت کرونا در ۲ سال اخیر و نیز تشییع با شکوه پیکر شهدای خان طومان سوریه ، شهدای گمنام و نیز تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها و آیت الله حسن زاده آملی حضور داشتند و نقش آفرینی کردند .

آیت الله لائینی: با اشاره به اینکه امروز که با جنگ رسانه ای رو برو هستیم باید با استفاده از نخبگان و ابزارهای جدید در این جنگ هم مانند جنگ تحمیلی پیروز و موفق باشیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران: با اشاره به برگزاری برنامه هایی که به مناسبت ۶ بهمن آمل ، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به ویژه‌ یام الله ۲۲ بهمن برگزار می شود گفت : امسال هم این مناسبت ها و دیگر مناسبت ها با شکوه بیشتری برگزار می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *