خانه / اخبار ساری / برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی در مازندران

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی در مازندران

نشست شورای فرهنگ عمومی در مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی که امروز در استانداری مازندران برگزار شد ، با اشاره به مناسبت های ، هفته گذشته که ایام فاطمیه ، و دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر شهدای خوشنام (گمنام) ۸ سال دفاع مقدس گفت: برای رفع مشکلات به ویژه تحریم ها هم باید روش هایی برای خنثی کردن ارائه شود هم برای رفع آن تلاش کرد.

وی : با اشاره به ورود به سازمان های شانگهای و سازمان اکو و ارتباط با ۱۵ کشور دیگر با ۵۰۰ میلیون جمعیت گفت: این موارد هم در شرایط فعلی برای خنثی کردن تحریم ها نقش مهمی دارند و با تقویت ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی می توانیم تحریم ها را رفع کنیم.

آیت الله لائینی: با بیان اینکه به دلیل اینکه شبکه های تلویزیونی ملی مشکلاتی در پخش داشتند ، متاسفانه ماهواره وارد زندگی مردم شد و به دلیل اینکه خانواده های زیادی از آن در اختیار دارند دیگر کمتر قابل جمع آوری و و کنترل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیز با اشاره به اینکه تعداد جمعیت در هر کشوری اهمیت دارد و نباید جمعیت جوان کشور کاهش یابد و رو به پیری برود گفت: باید با روش های تشویقی و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان و با توجه به سیاست های ملی این مشکل را رفع کنیم .

وی افزود : همانطور که برای کاهش جمعیت از روش‌های تنظیم خانواده و ابزار های مختلف موفق به کنترل جمعیت در دهه های گذشته شدیم باید موانع افزایش جمعیت را هم با سیاست های کلی کشور و با الگو گرفتن از دیگر کشور ها ، این موانع را برداشت و با تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و فرزند آوری و چند فرزند آوری این موانع را از میان برداریم.

وی افزود : باید از خادمان مردم به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مازندران قدر دانی شود، به دلیل اینکه در همه صحنه ها حاضر هستند و در شرایط سخت کرونا در ۲ سال اخیر و نیز تشییع با شکوه پیکر شهدای خان طومان سوریه ، شهدای گمنام و نیز تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها و آیت الله حسن زاده آملی حضور داشتند و نقش آفرینی کردند .

آیت الله لائینی: با اشاره به اینکه امروز که با جنگ رسانه ای رو برو هستیم باید با استفاده از نخبگان و ابزارهای جدید در این جنگ هم مانند جنگ تحمیلی پیروز و موفق باشیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران: با اشاره به برگزاری برنامه هایی که به مناسبت ۶ بهمن آمل ، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به ویژه‌ یام الله ۲۲ بهمن برگزار می شود گفت : امسال هم این مناسبت ها و دیگر مناسبت ها با شکوه بیشتری برگزار می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *