خانه / اخبار ساری / افزایش ۹۷ درصدی غریق در مازندران

افزایش ۹۷ درصدی غریق در مازندران

جان باختن در اثر غرق شدن در طی ۳ ماه (خرداد، تیر ،مرداد) در دریای مازندران ۹۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه ۶۱ نفر در طی ۳ ماه (خرداد ،تیر و مرداد) در دریای مازندران غرق شدند و جان باختند گفت:این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد افزایش یافت.

وی :با بیان اینکه، ۶۴ درصد از غرق شدگان غیر بومی هستند افزود: از ۶۱،نفر غرق شدگان در این مدت ۵۴ نفر مرد و بقیه زن بودند.

دکتر عباسی اظهار کرد : در این مدت ۱۴ نفر در شهرستان محمود آباد غرق شدند ۱۰ نفر در بابلسر و ۹ نفر در چالوس جان باختند که بیشترین و یک نفر درشهرستان بهشهر غرق و جان باخت که کمترین بود.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بیشترین تعداد غرق شدگی اعلام شد گفت:در این ساعات ۴۶ نفر غرق شدند و جان باختند.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ نفر در اثر غرق شدگی تیرماه امسال در دریای مازندران غرق و جان باختند، که بیشترین بود و در ماه های خرداد و مرداد نیز به ترتیب ۱۸ و ۱۲ نفر غرق و جان باختند.

عباسی: با اشاره به اینکه بیشتر جان باختگان که تعدادشان ۱۸ نفر بود ، ۲۱ تا ۳۰ سال داشتند اظهار کرد:۱۶ نفر از جان باختگان ۱۱تا ۲۰ سال و ۱۰ نفر از فوت شدگان ۳۱ تا ۴۰ ساله بودند که در رتبه های بعدی قرار دارند.

این مقام اجرایی استان با تأکید بر این موضوع ، که مرگ ناشی از غرق شدگی عمدتاً به دنبال شنا در مناطق غیر مجاز و ایمن سازی نشده اتفاق می افتد از هموطنان و مسافران خواست، تنها از مناطق مجاز و تحت مراقبت برای شنا کردن استفاده و به نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *