آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افزایش ۹۷ درصدی غریق در مازندران

افزایش ۹۷ درصدی غریق در مازندران

جان باختن در اثر غرق شدن در طی ۳ ماه (خرداد، تیر ،مرداد) در دریای مازندران ۹۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه ۶۱ نفر در طی ۳ ماه (خرداد ،تیر و مرداد) در دریای مازندران غرق شدند و جان باختند گفت:این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد افزایش یافت.

وی :با بیان اینکه، ۶۴ درصد از غرق شدگان غیر بومی هستند افزود: از ۶۱،نفر غرق شدگان در این مدت ۵۴ نفر مرد و بقیه زن بودند.

دکتر عباسی اظهار کرد : در این مدت ۱۴ نفر در شهرستان محمود آباد غرق شدند ۱۰ نفر در بابلسر و ۹ نفر در چالوس جان باختند که بیشترین و یک نفر درشهرستان بهشهر غرق و جان باخت که کمترین بود.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بیشترین تعداد غرق شدگی اعلام شد گفت:در این ساعات ۴۶ نفر غرق شدند و جان باختند.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ نفر در اثر غرق شدگی تیرماه امسال در دریای مازندران غرق و جان باختند، که بیشترین بود و در ماه های خرداد و مرداد نیز به ترتیب ۱۸ و ۱۲ نفر غرق و جان باختند.

عباسی: با اشاره به اینکه بیشتر جان باختگان که تعدادشان ۱۸ نفر بود ، ۲۱ تا ۳۰ سال داشتند اظهار کرد:۱۶ نفر از جان باختگان ۱۱تا ۲۰ سال و ۱۰ نفر از فوت شدگان ۳۱ تا ۴۰ ساله بودند که در رتبه های بعدی قرار دارند.

این مقام اجرایی استان با تأکید بر این موضوع ، که مرگ ناشی از غرق شدگی عمدتاً به دنبال شنا در مناطق غیر مجاز و ایمن سازی نشده اتفاق می افتد از هموطنان و مسافران خواست، تنها از مناطق مجاز و تحت مراقبت برای شنا کردن استفاده و به نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *