خانه / اخبار ساری / هیچ محدودیتی در عرضه نان به شهروندان وجود ندارد/ توزیع ۷۵ هزار کیسه آرد فوق العاده از ابتدای نوروز  

هیچ محدودیتی در عرضه نان به شهروندان وجود ندارد/ توزیع ۷۵ هزار کیسه آرد فوق العاده از ابتدای نوروز  

 در ایام نوروز امسال ۷۶  هزار کیسه آرد فوق العاده به منظور تامین نان مورد نیاز مسافران نوروزی و شهروندان استان توزیع شد.

به گزارش ساری فردا، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و دبیرکارگروه آرد و نان استان مازندران با بیان این مطلب اظهار کرد: با اجرای طرح کشیک نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان عید سعید فطر ۳ هزار تن آرد به صورت فوق العاده به منظور  تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران در اختیار نانوایان استان قرار گرفت.

وفائی نژاد با توجه به در پیش بودن عید فطر و ورود مسافران به استان اظهار کرد: نانوایی های مجری طرح کشیک علاوه بر فعالیت عادی خود به صورت فوق العاده تا ساعت ۲۲  و با تشخیص کارگروه آرد و نان هر شهرستان اقدام به تولید و عرضه نان می‌کنند.

وی اظهار کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندان و تاکیدات استاندار محترم مازندران، هیچ محدودیتی در عرضه و تامین نان مورد مصرف خانوار وجود ندارد و ایجاد هرگونه محدودیت برخلاف سیاستهای ابلاغی تخلف محسوب شده و رسیدگی به این مسئله در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد. 

دبیر کارگروه آرد و نان استان با بیان این که نظارت جدی بر این موضوع به فرمانداران ابلاغ و رسیدگی و نظارت بر این مسئله در دستور کار تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف قرار گرفته است ، اظهار کرد: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تعطیلی خودسرانه، کاهش زمان پخت، کاهش وزن نان و …  می‌توانند موارد را به شماره های ۱۳۵  تعزیرات حکومتی و  ۱۲۴  سازمان صمت گزارش دهند.

وفائی نژاد همچنین در خصوص ادای نذورات از طریق نانوایی ها گفت: دستورالعمل نحوه پرداخت وجه به خبازی ها و ادای نذورات به کلیه عوامل اجرایی و خبازان اطلاع رسانی شده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت هرگونه ناهماهنگی بین خبازان و عوامل اجرایی به نمایندگی  ادارات غله شهرستان و همچنین مدیریت اجرایی طرح هوشمندسازی آرد و نان واقع در بانک سپه و فرمانداری ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *